Mapa OyuncuyusBis v1.4 ETS2
Mapa OyuncuyusBis v1.4 ETS2
Informacje o wydaniu v1.4;
Prowincja Samsun została stworzona od podstaw.
Prowincja Ordu została utworzona od podstaw.
Prowincja Giresun została stworzona od podstaw.
Prowincja Rize została stworzona od podstaw.
Dokonano ustaleń dotyczących Artvina i dodano dworzec autobusowy (miasto ma zostać zreorganizowane w przyszłości)
Prowincja Erzurum została zbudowana od podstaw.
Prowincja Gumushane została zbudowana od podstaw.
Prowincja Bayburt została zbudowana od podstaw.
Bafra – Çarşamba – Ünye – Kelkit i dzielnica Hopa zostały stworzone od podstaw.
Oryginalnie modelowane dworce autobusowe: samsun – ordu – Giresun – Rize – Artvin – eruzum – Gümüşhane – hopa (dzielnica) – Çarşamba (dzielnica)
Dworce autobusowe korzystające ze standardowego modelu gry: Bafra (dzielnica) – kelkit (dzielnica) – Bayburt – Ünye (dzielnica) – k.maras – Mardin – Adıyaman – Adıyaman – Bingöl – Osmaniye
Obszary objęte regulacjami ogólnymi:
Wyrównanie i oznakowanie obwodnicy Ankary.
Znaki na skrzyżowaniu Konya Kulu.
Układ autostrady Adana Tarsus Pozantı Ankara.
Wykonano prace ogrodnicze w Hatay, uporządkowano wjazd do autostrady w Antakya Iskenderun.
Zorganizowano drogę Osmaniye Antakya, zorganizowano wjazd do miasta Osmaniye i dodano punkty poboru opłat.
Zorganizowano miasta Kahramanmaras Kayseri.
Drogi w Gaziantep i Sanliurfa zostały zagospodarowane.
Zorganizowano miasto Adıyaman, otwarto most Nissibi dla drogi, utworzono dystrykt Siverek (układ dróg).
Zorganizowano miasto Malatya.
Odnowiono drogę między ulicą Sivas
Dodano tunel Erkenek.
Dodano miejsca odpoczynku w przyczepie kempingowej Bingöl.
Dodano miejsca odpoczynku w parku Zorlu.
Dodano model stacji paliw Aytemiz.
Projektowanie (zostanie dodane w nowej wersji)
Zaktualizowane modele autobusów zaparkowanych na dworcach autobusowych (aktualnie nie dołączone)
Współpracownicy w wersji v1.4 :
Volkan Topçu – Eray Arslan – Meto – Artin Kazancıyan – Ömer Faruk Polat
Oyuncuyusbis