Ikarus 250-59 Apollo v2021 Beta 1.39.x ETS2
Ikarus 250-59 Apollo v2021 Beta 1.39.x ETS2
Ikarus 250-59 Apollo dla Euro Truck Simulator 2
Funkcje modyfikacji
Autonomiczny autobus Ikarus 250 Apollo
Kupiony w salonach Iveco
Twój silnik
Twoje koła
Tuning na zewnątrz i wewnątrz
Opakowanie ze skóry
Szablon do tworzenia skórek w archiwum
Działa na wersji 1.39.x.
Dodatkowe mody:
ikarus_250_59_wheel_turnover (ustawiany nad głównym modem)
Ten dodatek dla amatora zwiększa prędkość sterowania. 2,5 obrotu w każdym kierunku, jak wyprodukowano w fabryce Ikarus. Sterowanie staje się płynniejsze dla tych, którzy obsługują mysz lub kółko gry. Wyłączenie tego moda – obroty kierownicy będą pobierane z oryginalnego moda (1,5 rpm)
ikarus_font_RUS (ustaw powyżej głównego moda)
Mod dodaje rosyjską czcionkę do tablic, gdy są one aktywowane.
(Wpisz na klawiaturze układ angielski rosyjskimi literami. Niektóre z rosyjskich liter zostały przeniesione na cyfry)
Dla pomyślnego działania moda zaleca się nadanie plikowi ikarus_250_59_2021.1.39_beta wysokiego priorytetu!
Mod został przetestowany na domyślnej karcie ETS2.
Dźwięk:
Dźwięk aktualizowany przez oprogramowanie FMOD.
Każdy silnik ma swój charakterystyczny dźwięk.
W ustawieniach dźwięku suwak wydechu reaguje na następujące efekty:
D2156 HM6U – 192 KM – „otwarta rura”
D2356 HM6U – 205 KM – „dźwięk przekładni”
D2156 HM6UT – 220 KM – „dźwięk przekładni”
D2356 HM6UT – 230 KM – „otwarta rura2”
D10 UTSLL 190 E1 – 260 KM – „otwarta rura3”
D10 UTSLL 206 E1 – 280 KM – „otwarta rura3”
D10 TLL 235 E2 – 320 KM – „otwarta rura3”
Opracowano dźwięk mostu. Działanie mostu stało się realistyczne pod obciążeniem i na biegu jałowym.
Dźwięk otwierania / zamykania drzwi frontowych.
Własne dźwięki przycisków / drążków, transmisje, dźwięki.
Nowy, bardziej realistyczny dźwięk „hamulca silnikowego” (dzięki za próbki Kapitana Kriechbauma)
Trwają prace nad dźwiękiem …
Montaż wykonany przez dealera to montaż fabryczny Ikarusa 250,59. (Zobacz charakterystykę autobusu)
Wszystkie jednostki (silnik, skrzynia biegów, osie) są oryginalnymi częściami innych modeli Ikarusów z dwusetnej serii. I zmontowane zgodnie z ich właściwościami technicznymi z zebranych
literatura
Opis autorów:
1) Ciało.
W tym modzie prezentowany jest autobus Ikarus z tyłu o indeksie 250,59 i wyższym.
Długość 12000 mm
Wysokość 3200 mm
Szerokość 2500 mm
Dokonano drobnych poprawek w nadwoziu, dodano nowe elementy.
Nowe style malowania prawdziwych pojazdów, takie jak „Sovtransavto, Gemenc Volan, Borsod Volan,
VolanBusz, AIR TOURS i inne różne ATP.
Dodano akcesoria.
Naprawiono oświetlenie wewnętrzne.
2) Podwozie.
Biorąc pod uwagę podwozie w rozgrywce, jest to podwozie Raba dla autobusu Ikarus 250, z tylnym
oś napędowa z podwójną (planetarną) przekładnią o innym przełożeniu.
W zależności od przeznaczenia autobusu (miasto, przedmieście, międzymiastowe) zainstalowano odpowiedni most.
Ludzie mówili, że to łatwiejszy, krótki, średni i długi most.
Przedstawiliśmy dwa warianty tylnego biegu:
– „Raba MVG 018 – standard (zwykły)”
– „Raba MVG 118”
Wszystkie osie RABA z podwójną (planetarną) przekładnią mają charakterystyczny dźwięk podczas jazdy (załadunek / rozładunek).
W grze dźwięk ten jest związany z gumą i nie ma różnicy w ładowaniu mostu lub toczeniu się (rozładowywaniu).
Stosuj komplety opon Ikarus, z różnymi poziomami głośności (w zależności od mocy skrzynia biegów zaczęła bardziej wyć), w
W tym przypadku uderzysz w nutę, będzie "Ikarowa symfonia"
3) Silnik
Autobusy Ikarus były wyposażone w węgierskie silniki raba (wyprodukowane na Węgrzech na licencji MAN).
Pierwsze egzemplarze autobusów wyposażono w silniki serii D 2156 HM6U, D 2156 HM6UT (turbo) o pojemności 10,35 litra oraz D2356 HM6U (T)
o pojemności 10,7 litra, o mocy od 192 do 230 (250) KM. Niedługo potem silniki zostały dopracowane i ulepszone, tak się pojawiło
Seria D10 Silniki te są mocniejsze i bardziej przyjazne dla środowiska, do 320 KM.
Dźwięk został całkowicie przerobiony. Próbki dźwiękowe zostały nagrane przez profesjonalne studio z prawdziwego autobusu
marka Ikarus 256 (stan numer P 308 AF / numer ogona 008). Modele dźwiękowe są powiązane z silnikami Raba (MAN)
prezentowane w 6 wersjach (starsze i późniejsze silniki), różniących się między sobą dźwiękiem.
4) Transmisja.
We wcześniejszych autobusach Ikarus montowano 5-biegowe skrzynie biegów: Csepel, ZF.
Począwszy od modelu 250.59 z fabryki wyjeżdżały autobusy z 6-biegową skrzynią biegów ZF.
Z reguły ruszaliśmy z drugiego, pierwszego obniżonego (do sytuacji ekstremalnych).
W tej aktualizacji działanie przekładni zostało zmienione zgodnie z ich specyfikacjami.
5) Fizyka.
Jako podstawę przyjęto domyślną wersję fizyki 1.39.
Dokonano tylko jednej zmiany – poprawiono wartość momentu zaangażowania (dla pasażerów).
Ta zmiana nie wpłynęła na domyślne ciężarówki!
Niedogodności:
Do transportu osób – fani automatycznej skrzyni biegów używają silnika "D10 TLL 235 E2 – 320 KM"
Ze względu na specjalną fizykę SCS, automatyczne sterowanie skrzynią biegów nie jest możliwe w przypadku słabych silników.
Autorzy zaczęli rozwijać własnych pasażerów!
W związku z animacją drzwi wszystkie lakiery zostały przeniesione do sekcji „karoseria”, nie ma również możliwości malowania na dowolny kolor. Mamy nadzieję, że jest to rozwiązanie tymczasowe, aw przyszłości adaptacja pozwoli przywrócić wszystko na swoje miejsce.
Otwierając drzwi lub okno w deszczową pogodę, krople deszczu pozostają w tym samym miejscu. Nie krzyżuj z przedmiotem.
(Kto może pomóc w tych problemach – napisz do autorów Zheka Lunev, Kodola Alexander)
KanSky