Peterbilt 389 SCS 1,40 ETS2
Peterbilt 389 SCS 1,40 ETS2
Dziennik zmian
Adaptacja pod wersję gry 1.40.Każdy z 5 silników ma swój własny dźwięk. 11 skrzynie biegów są pobierane z ATS z drobnymi zmianami przełożeń. Ciężarówka jest zarejestrowana w zleceniach agencji, w tym w transporcie towarów wielkogabarytowych. 25000 euro musi wystarczyć.
Szablon łącza 3 3
Ciężarówka SCS Peterbilt 389 dostosowana z ATS do ETS2
Dostępne są wszystkie podwozia i kabiny, 8 silników, 4 skrzynie biegów. Cały tuning, który jest dostępny od poziomu zerowego i ma bardzo przystępną cenę.
Silniki są w pełni dostrojone, krzywe momentu obrotowego, obroty hamowania silnikiem i tryb mocy, odgłosy silnika od Robinicusa są szczegółowo opisane, zużycie paliwa jest zmniejszone (można nacisnąć spust na spuście do średniego zużycia przy dużych prędkościach 30 litrów na 100 km).
12, 18 szybkich i 8-biegowych skrzyń biegów ma główne pary odpowiednio 4.10 i 6.33, co pozytywnie wpływa na przenoszenie momentu obrotowego na koła napędowe. We wszystkich skrzyniach biegów zmniejsza się opóźnienie przy zmianie biegów w trybie automatycznym, co znacznie zmniejsza utratę momentu obrotowego i prędkości podczas zmiany biegu oraz skraca czas przyspieszania wózka.
Kolizje podwozia i kokpitu zostały zmodyfikowane tak, aby łatwo pokonywać warunki terenowe, bez korków i bez uszkodzeń (przy rozsądnej prędkości).
Wygodny mod fizyki
dobre prowadzenie i hamulce pozwalają na komfortową jazdę z prędkością od 120 km/h do 150 km/h.
Zmodyfikowane mandaty: mandaty za przekroczenie prędkości są wyłączone, wszystkie inne mandaty za wykroczenia drogowe działają.
SCS, adapted PRAPOR