Scania LK111 v1.0 ETS2

Scania LK111 v1.0 ETS2
Model LK 111 został wprowadzony na rynek pod koniec lat 70. XX wieku jako nowocześniejsza opcja, obok konwencjonalnych modeli L 111. Charakteryzował się konstrukcją kabiny nad silnikiem (cabine avançada), którą można było odchylić do przodu – funkcja ta była wówczas dość zaawansowana na rynku brazylijskim i obecnie jest standardem.
Silnik: LK 111 był napędzany tym samym silnikiem Scania DS11 co L 111 – 11-litrowym, 6-cylindrowym turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym. Silnik ten był prawdziwą potęgą, generując moc około 296 koni mechanicznych i imponujący moment obrotowy, co czyniło go jednym z najmocniejszych samochodów ciężarowych w kraju, ustępującym jedynie jeszcze mocniejszemu silnikowi Scania LK 141 V8.
Skrzynia biegów: Został wyposażony w niezawodną skrzynię biegów Scania GR 860 z 10 biegami do przodu, co dawało kierowcom szeroki wachlarz możliwości dostosowania do różnych terenów i ładunków.
Wydajność: Znany ze swojej szybkości i mocy, LK 111 był prawdziwym koniem roboczym do ciężkich zadań. Był powszechnie spotykany na trasach długodystansowych, przewożąc wszystko, od kłód po ładunki drobnicowe.
rc mods