MARCOPOLO G6 1800 8X2 DD-SCANIA v1.0 ETS2

MARCOPOLO G6 1800 8X2 DD-SCANIA v1.0 ETS2
MARCOPOLO-G6 1800 DD 8×2 to wysokiej klasy autobus piętrowy, będący efektem współpracy brazylijskiego producenta nadwozi Marcopolo ze szwedzkim producentem podwozi Scania. Ten konkretny model łączy w sobie nadwozie Marcopolo Paradiso G6 1800 DD z podwoziem Scania 8×2.
Oto wyjaśnienie, co to oznacza:
Marcopolo Paradiso G6 1800 DD
Marcopolo Paradiso to jedna z najpopularniejszych linii autokarowych firmy, znana z zastosowania w podróżach dalekobieżnych i turystyce. „G6” oznacza szóstą generację tego modelu. „1800 DD” wskazuje na pozycję w linii produktów i wskazuje, że jest to autobus piętrowy („DD”). Autobusy te zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej liczbie miejsc pasażerskich, komforcie i luksusie, często oferując takie udogodnienia, jak rozkładane fotele (leito, semi-leito), klimatyzacja, toalety i systemy rozrywki.
Podwozie Scania 8×2
„8×2” odnosi się do konfiguracji podwozia. Jest to kluczowy element, który decyduje o osiągach i ładowności autobusu.
8 odnosi się do całkowitej liczby kół.
2 odnosi się do liczby napędzanych kół (lub osi napędowych).
W konfiguracji 8×2 autobus ma cztery osie, ale tylko jedna z nich jest napędzana silnikiem. Głównym powodem takiej konfiguracji jest konieczność utrzymania dużej masy nadwozia piętrowego autobusu i pełnego obciążenia pasażerów. Dodatkowe osie pomagają rozłożyć ciężar, poprawiając stabilność i prowadzenie. Najczęściej stosowanym podwoziem Scania w tym modelu jest seria K, zaprojektowana specjalnie do autobusów i autokarów wysokopodłogowych. Podwozia te charakteryzują się mocnymi silnikami, często sześciocylindrowym silnikiem Scania DC13, oraz zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów Scania Opticruise.
Autor:the choro gamer e equipe