PAAG – Idealne uniwersalne skrzynie biegów 1.41b ATS
PAAG – Idealne uniwersalne skrzynie biegów 1.41b ATS
3 skrzynie przeznaczone do jazdy z prędkością 45 / 55 / 65 mph przy optymalnie niskich obrotach.
Zoptymalizowany dla silników o maksymalnym momencie obrotowym przy 900/1000/1200 obr./min.
Do ciężarówek waniliowych Kenworth W990 firmy Harven, Freightliner FLB firmy Harven, Mack R
Nie lubię ciągle zmieniać biegów. Dopracowałem więc te uniwersalne skrzynie biegów z fantazyjnymi przełożeniami.
PAAG 16-2/4: 16 + 2 biegi do przodu, 4 wsteczne, 3-stopniowy zwalniacz
Różnica 3.1: Dla silników o maksymalnym momencie obrotowym przy 900 obr/min
Różnica 3.34: Dla silników o maksymalnym momencie obrotowym przy 1000 obr/min
Różnica 3.32: Dla silników o maksymalnym momencie obrotowym przy 1200 obr/min
Przeznaczone są do startu z dużymi obciążeniami pod górę na niskich biegach i jazdy z prędkością 45/55/65 mil na godzinę przy optymalnych niskich obrotach.
Wszystkie pudełka
czołga się: 2
czas_zmiany: 0,85
zwalniacz: 3
hamulce_pomocnicze[]: (0,4, 0, 0) #50%
hamulce_pomocnicze[]: (1, 0, 0) #100%
pomocnicze_hamulce[]: (1, 1, 1) #100% + hamulec silnikowy + redukcja biegu
# Przełożenie napędu końcowego
@1250rpm
stosunek_różnicowy: 3.320
# Odwrócić
ratios_reverse[0]: -14,228
ratios_reverse[1]: -11.599
ratios_reverse[2]: -6,285
ratios_reverse[3]: -5,124
# Wskaźniki gąsienic
ratios_forward[0]: 21,406
ratios_forward[1]: 17,452
# Stosunki do przodu
ratios_forward[2]: 14.228
ratios_forward[3]: 11,599
ratios_forward[4]: 9.457
ratios_forward[5]: 7.710
ratios_forward[6]: 6,285
ratios_forward[7]: 5.124
ratios_forward[8]: 4.178
ratios_forward[9]: 3,406
ratios_forward[10]: 2.777
ratios_forward[11]: 2,264
ratios_forward[12]: 1,845
ratios_forward[13]: 1,505
ratios_forward[14]: 1,227
ratios_forward[15]: 1.000
ratios_forward[16]: 0,815
ratios_forward[17]: 0,690
=
# Przełożenie napędu końcowego
@1050 obr/min
stosunek_różnicowy: 3,34
# Odwrócić
ratios_reverse[0]: -10,047
ratios_reverse[1]: -8,290
ratios_reverse[2]: -4,656
ratios_reverse[3]: -3,842
# Wskaźniki gąsienic
ratios_forward[0]: 14,758
ratios_forward[1]: 12.177
# Stosunki do przodu
ratios_forward[2]: 10,047
ratios_forward[3]: 8.290
ratios_forward[4]: 6.840
ratios_forward[5]: 5,643
ratios_forward[6]: 4,656
ratios_forward[7]: 3,842
ratios_forward[8]: 3,170
ratios_forward[9]: 2,615
ratios_forward[10]: 2.158
ratios_forward[11]: 1,780
ratios_forward[12]: 1,469
ratios_forward[13]: 1,212
ratios_forward[14]: 1.000
ratios_forward[15]: 0,825
ratios_forward[16]: 0,681
ratios_forward[17]: 0,576
# Przełożenie napędu końcowego
@950rpm
stosunek_różnicowy: 3.100
# Odwrócić
ratios_reverse[0]: -11,645
ratios_reverse[1]: -9,491
ratios_reverse[2]: -5,138
ratios_reverse[3]: -4,187
# Wskaźniki gąsienic
ratios_forward[0]: 17,532
ratios_forward[1]: 14,288
# Stosunki do przodu
ratios_forward[2]: 11,645
ratios_forward[3]: 9,491
ratios_forward[4]: 7,735
ratios_forward[5]: 6.304
ratios_forward[6]: 5,138
ratios_forward[7]: 4,187
ratios_forward[8]: 3,412
ratios_forward[9]: 2,781
ratios_forward[10]: 2,267
ratios_forward[11]: 1,847
ratios_forward[12]: 1,506
ratios_forward[13]: 1,227
ratios_forward[14]: 1.000
ratios_forward[15]: 0,815
ratios_forward[16]: 0,664
ratios_forward[17]: 0,562
Kimo