Kenworth W900B v1.3 1.43 ATS
Kenworth W900B v1.3 1.43 ATS
Dziennik zmian v1.3
– adaptacja pod 1,43
– Korekta maski oświetleniowej (reflektory i wnętrze)
– Mocowanie odbicia szkła
– Izolacja akustyczna z SCS
– Korekta podwozia
– Korekta luster kapotycznych
– Pełny recykling wnętrz
– Dodano zabawki we wnętrzach
W 1982 roku Kenworth wprowadził W900B jako zamiennik dla
W900A. Chociaż w dużej mierze wyróżnia się wprowadzeniem prostokąta,
reflektory, W900B przeszedł dalszą modyfikację. Do dalszego
pomieścić zwiększone chłodzenie silnika, maska została podniesiona, wymagając
kabina do zamontowania wyżej na ramie.
Ponieważ
wprowadzenie W900B, Kenworth wprowadził dwa warianty
W900. W 1987 roku wprowadzono W900S, przyjmując pochyloną maskę
T800. W 1989 roku W900L został wprowadzony jako dłuższa wersja, rozszerzająca
BBC od 120 do 130 cali. Początkowo produkowany jako edycja limitowana
(aby upamiętnić pojawienie się W900 w License to Kill), W900L poszedł
od limitowanej edycji do pełnego pojazdu produkcyjnego. W900B wtedy
zajął miejsce „konia roboczego”. Krótszy rozstaw osi i ogólnie większy
grill pozwalający na wydajniejsze chłodzenie silnika pozwala modelowi B na
pasują do bardziej zróżnicowanych scenariuszy.
Kenworth W900B
Podwozie — 4×2, 6×2, 6×2 midlift, 6×4, 8×4, 8×4 krótka i długa oś sterowa
Kabina — kabina dzienna, sypialna i sypialna Aero.
Wolfi, SCS - models Natvander - def files, technical consulting DaStig, Sabr, Natvander, Wolfi - paintjobs, UV Mapping/templates consulting SiSL - interior addon compatibility, interior & st. wheel tweaks, standalone files, Steam Workshop version Carl1992 - non-Steam Workshop files, beta testing Adapted for 1.43 Sherman