Kompilacja silników i skrzyń biegów v1.3 – 1.43 ATS
Kompilacja silników i skrzyń biegów v1.3 – 1.43 ATS
v1.3:
– Mała modyfikacja tła.
UWAGA: Jeśli masz aktualnie wyposażony D13TC, zauważ, że będziesz musiał sprzedać i odkupić swoją ciężarówkę lub użyć polecenia G_Missing_accessories.
– Dodano nowy dźwięk D13TC autorstwa Kriechbauma
Kompilacja modów silnika, skrzyni biegów i dźwięku
Polecane mody towarzyszące:
Przekładnie Loadersaint Real Eaton Fuller
Pakiet poprawek dźwięku firmy DriveSafely
Smarty's Wheel Pack od Smarty
Uwagi dla Użytkowników
Mogłoby się wydawać, że istnieje wiele duplikatów, ale każdy silnik jest unikalny i skonfigurowany zgodnie z ich oficjalnymi specyfikacjami. Na przykład w rzeczywistości istnieją 2 różne oceny ISX15 600, z różnymi wartościami momentu obrotowego i krzywymi. Również duplikaty silników były jedynym sposobem na odtworzenie niektórych pakietów opcji dla silników Volvo (takich jak różne pakiety Eco-Torque i XE).
Dane dotyczące silników można znaleźć w moim archiwum danych dla danych technicznych, więcej informacji na forum SCS.
Proszę sprawdzić w dokumentacji producenta maksymalny moment wejściowy możliwy do osiągnięcia przez przekładnie.
Jeśli chodzi o Detroit Diesel, pamiętaj, że próba sparowania skrzyni biegów innej niż DT12 z silnikami Integrated Detroit Power (DD13 400 i DD15 400) ZAKOŃCZY GRĘ. Muszę jeszcze znaleźć sposób, aby silnik automatycznie przełączył się, jeśli spróbujesz umieścić skrzynię biegów, której nie powinieneś używać w tym silniku, o czym ostrzegam. (Próbowałem sposobu skonfigurowania gry waniliowej i po prostu powoduje awarię gry).
Należy pamiętać, że IRL, następujące skrzynie biegów i przełożenia mają być używane z silnikami Integrated Detroit Power:
DD13 400 : DT12 OA ze współczynnikiem 2,85 lub 2,64 (domyślny współczynnik 2,64)
DD15 400 : DT12 DA ze współczynnikiem 2,28 lub 2,16 (domyślny współczynnik 2,16)
Nie ma powodu, by sądzić, że nie da się zamienić między dwiema skrzyniami biegów (prawdopodobnie można skonfigurować DD13 400 z napędem bezpośrednim, a DD15 400 z nadbiegiem), ale ustawienia domyślne zostaną zachowane w ten sposób
Jeśli chodzi o pakiety Volvo XE, należy pamiętać, że każdy silnik Volvo ze wzmianką o XE będzie ograniczony do skrzyni biegów Volvo i-Shift na bardzo określonych przełożeniach. W rzeczywistości pakiet XE NIE jest dostępny poza tymi proporcjami. Pamiętaj też, że powinieneś używać opon 275/80R22.5 (gorąco polecam oponę Smarty SCR i mod do kół). Również odkąd dołączyłem przekładnię i-Shift dwie generacje do drugiej generacji silników Volvo, GHG2014 używa tylko przekładni generacji D, a
Silniki GHG2017 wykorzystują generację F. Zwróć uwagę, że współczynniki różnicowe dla pakietów XE są następujące:
2,28 (D13 Super Direct GHG2017, AT2612F, MAX 80 000 funtów GCW)
2,39 (D13 Super Direct GHG2017, AT2612F, MAX 80 000 funtów GCW)
2,47 (D13TC GHG2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
2,64 (D11,D13, D13TC i D16 GHG2014/2017 ATO2612F/ATO3112F, MAX 80k lbs GCW)
2,67 (D13 GHG2014/2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
2,80 (D11 GHG2014/2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
3,21 (D16 GHG2014/2017 ATO3112F, maks. 143 tys. funtów GCW)
Należy pamiętać, że po wybraniu silnika pakietu XE automatycznie wybierze on najbardziej odpowiednią skrzynię biegów z odpowiednim przełożeniem różnicowym. Wspominam o tych proporcjach na wypadek, gdybyś wolał wyższy stosunek, pozostając w zgodzie ze specyfikacją.
Ponadto w przypadku silników GHG2017 można zamienić skrzynię biegów na tę z gąsienicami, co zmieni Max GCW z 80 tys. na 110 tys. dla D13 i D11.
Po stronie firmy Cummins należy zwrócić uwagę, że silnik SA (SmartAdvantage) ma być używany ze zintegrowanymi przekładniami firmy Eaton. Jeśli korzystasz z układu napędowego SmartAdvantage, są one zwykle przystosowane do maksymalnego GCW wynoszącego 80 000 funtów. Te, które mają również sufiksy ST lub ST2 (SmartTorque i SmartTorque2), są również dostępne z innymi przekładniami i można je określić dla wyższego GCW.
Jeśli wybierzesz silnik SA, automatycznie wybierze on zintegrowany nadbieg skrzyni biegów Eaton z końcowym przełożeniem 2,64. Inne dostępne proporcje to:
Nadbieg zintegrowanej skrzyni biegów Eaton: 2,78 lub 2,64
Zintegrowany napęd bezpośredni Eaton Transmission: 2,26, 2,28 lub 2,39
Zwróć uwagę, że inne współczynniki SĄ dostępne dla SmartAdvantage w prawdziwym życiu (słyszałem o firmach w skalistych górach używających przesterowania am overdrive w połączeniu ze współczynnikiem 2,93), ale rzadko.
Zwróć uwagę, że na razie w przypadku X15 pozostanę przy modelach GHG2017, ale mogę wprowadzić silniki GHG2021 w przyszłej aktualizacji. (może to być tutaj bardzo ważne, zwłaszcza że wyższe oceny wydajności mocy zostały przeniesione do serii Productivity, co mnie cholernie denerwuje), ale jeśli to zrobię, będę musiał zobaczyć, jak to zrobić, nie mogę wymienić X15 Wydajność 2017 z łatwością z wersją 2021, ponieważ zastąpiono oceny SmartAdvantage ocenami single-EX (te z ocenami EX są dostępne tylko z Eaton Endurant), co bardzo mi komplikuje, ponieważ oznacza, że wiele silników byłoby w podwójnym.
Uwzględnij następujące mody:
Cummins ISX12 i X12 autorstwa Rookie_One
Cummins ISX, ISX15 i X15 autorstwa Rookie_One
Cummins Signature (ze stylową chromowaną pokrywą zaworów) autorstwa Rookie_One
Cummins L10, M11 i ISM autorstwa Rookie_One
Cummins N14 autorstwa Rookie_One
Volvo D11, D13 i D16 firmy Galimim
Przekładnie Volvo firmy Galimim
Silnik Daimlera i skrzynie biegów Galimim (Detroit Diesel)
Mack MP7 i MP8 autorstwa Galimima
Transmisje Mack przez Galimim
Silniki PACCAR firmy Galimim
Caterpillar 3406E firmy Smarty
Caterpillar 3408 przez vsTerminus
Caterpillar C-10, C-12, C-15 i C-16 autorstwa Rookie_One
Caterpillar C11, C13 i C15 autorstwa Rookie_One
Detroit Diesel Engines Series 60 firmy Rookie_One
Automatyczna skrzynia biegów PACCAR firmy Rookie_One
Caterpillar CX31 autorstwa Rookie_One
Skrzynie biegów Allison przez Boeing73FLY
Niewielka część pakietu Loadersaint Eaton Transmission (patrz góra opisu, aby uzyskać link do pełnego pakietu)
Dźwięki PACCAR firmy Kriechbaum
Detroit Diesel S60, DD13 i DD15 dźwięki Kriechbauma
Dźwięki Detroit Diesel DD16 autorstwa RJ Productions
Dźwięki CAT 3406E, CAT C15 i CAT 3408 autorstwa Kriechbauma
Dźwięki Cummins M11, N14, ISX, ISX15 i X15 firmy Kriechbaum
Dźwięki Cummins N14c autorstwa Robinicusa
Dźwięki Volvo D11, D13 i D13TC autorstwa Kriechbauma
Dźwięki Volvo D16 firmy SCS (ETS2)
Ostrzeżenia o niskim poziomie powietrza od Drive Safely (sprawdź jego mod dźwiękowy BTW, świetny do dźwięków otoczenia!)
Kompatybilny z Kenworth W900B, T800 i Peterbilt 567 od GTM Team
Kompatybilny z Harven W990 (tylko nowoczesne silniki, ponieważ ciężarówka nie wydaje się być dostępna jako zestaw szybowcowy)
Kompatybilny z T880 i International LT firmy Galimim i Franck_Peru
Kompatybilny z K100e firmy Overfloater
Kompatybilny z Peterbilt 379x od bigdaddyt150
UWAGI:
WAŻNE: ten mod NIE jest kompatybilny z samodzielnymi modami dźwiękowymi. ponieważ każdy silnik w tym modzie ma swój własny dźwięk. Jeśli życzysz sobie, abym dodał dźwięk, podlinkuj mnie do tego i postaram się porozmawiać z autorem o jego zgodę, ale nie ma gwarancji, że to zrobię lub że uda mi się przekonać autora.
Rookie_One