Eksperymentalne złącza do łączenia modów map 1:1 v1.0 ETS2
Eksperymentalne złącza do łączenia modów map 1:1 v1.0 ETS2
Podsumowując, jak działają mapy w ETS2, każda mapa jest zbudowana na pliku .mbd (plik „Map Binary Data” iirc). Mapa Defualt Europe jest zbudowana na europe.mbd, a każdy mod mapy, który łączy/edytuje domyślną mapę Europy, jest również zbudowany na pliku europe.mbd. Zasadniczo, jeśli dwie mapy współdzielą ten sam plik .mbd, obie mogą być załadowane w tym samym czasie. Tak działają kombinacje map dla domyślnych map, są one po prostu zbiorem map opartych na europe.mbd.
Mając tę wiedzę, tę samą technikę można zastosować do samodzielnych map, o ile obie mają tę samą nazwę pliku .mbd, można je wczytać w tym samym czasie na tym samym profilu.
Aby więc FGS i Pomezania działały z Grand Utopia, po prostu zmieniłem plik .mbd FSG i Pomezania na taki sam, jak plik .mbd Grand Utopii. (grandutopia.mbd) Dodaj kilka połączeń promowych, a rezultatem jest możliwość jednoczesnego grania w Grand Utopia, FSG i Pomezania na tym samym profilu. jedyny!
bricksathome