Ulepszenie fizyki 1.47 ETS2
Ulepszenie fizyki 1.47 ETS2
Zapewnia mniejszą przyczepność opony do drogi (domyślnie zmniejszona w porównaniu do SCS; ważniejszy jest wybór opon);
Zmienia postać charakterystyki siły hamowania (uważam za najbardziej użyteczną, gdy włączona jest „imitacja hamulca pneumatycznego”, ponieważ pedał jest możliwy (dobra kontrola hamowania bez spuszczania powietrza); stopniowe hamowanie przy małej prędkości wymaga większego nacisku na pedał);
Zwiększa nadbudowę kabiny (zwiększa dopuszczalny ruch do przodu i do tyłu) oraz wydłuża drgania (zmniejsza tłumienie) kabiny ciężarówki podczas przyspieszania i hamowania;
Zwiększa masę ciężarówki (niezależnie od masy podwozia). Kabina + kierowca = 1200 kg, koło + opona = 127 kg;
Zapewnia imitację punktacji pneumatycznej (zwiększony ruch kamery kabinowej (typ kierowcy).
Eddie Yantz