Mapa Ałtaju v1.5.1 1.47 ETS2












Mapa Ałtaju v1.5.1 1.47 ETS2
Mapa Ałtaju, która powstawała przez 6 miesięcy.
Zmiany:
dostosowanie do wersji gry 1.47
restrukturyzacja wsi Talmenka
przebudowa drogi z Bijska do Biełokurikhy
przedłużenie drogi z Bijska do Boczkari
dodano brakujące znaki
przerobiono kilka starych modeli
mapa jest teraz spakowana w jedno archiwum
przedstawił pisanki z krową na drodze z Bijska do Belokurikha
Dla wersji gry 1.47.x
Mapa może działać zarówno na własnym module, jak i na module Europa, ale nie na tym wydaniu.
W jakiej kolejności instalować kartę widać na tym zrzucie ekranu. Sama instalacja jest prosta, potrzebne są wszystkie pliki z pobranego folderu, w tym user_map, trzeba go przenieść do folderu mod, następnie wejść do gry i utworzyć nowy profil oraz włączyć mapę w menedżerze modów i tak, folder user_map zostanie wyświetlony jako Altai_map, następnie należy wybrać moduł Europe lub altai.mbd, a po wybraniu modułu należy wybrać ustawienia i poczekać na pobranie, a po pobraniu należy wybrać garaż i podziwiaj krajobrazy Ałtaju.
We worked on the map - Igromania TV, Legasy Maksimka helped.Above the models - Alexander Nesterov, Victoria Winter, Artem Kuznetsov.Over help in mastering the editor - Author Kirov.And also special thanks to the Author Kirov (Non-dimensional channel or Alex free) and(Legasy Maksimka - Author of Belgorod).