Drobny remont miejski 1,40 ATS
Drobny remont miejski 1,40 ATS
Ta modyfikacja znacznie zwiększa gęstość ruchu w głównych obszarach miejskich, definiowanych jako korytarz San Diego – Los Angeles, obszar zatoki San Francisco, Sacramento, Reno, Las Vegas, Phoenix, Tucson, Albuquerque, Portland i Seattle; ruch w innych miejscach jest ograniczony do zwykłego poziomu
Zmiany szczegółowo opisane poniżej:
• I-5 poszerzył się do 2×4 z San Diego na północ od Los Angeles (pierwotnie mieszanka 2×2 i 2×3)
• I-5 zawężony do 2×2 z Sacramento do Redding (pierwotnie 2×3)
• I-10 poszerzony do 2×4 z Los Angeles do Palm Springs (pierwotnie 2×3 i 2×2)
• I-10 poszerzony do 2×4 w regionie Phoenix (pierwotnie 2×3 i 2×2)
• US 101 poszerzyło się do 2×4 w Bay Area i niedaleko Los Angeles (pierwotnie odpowiednio 2×2 i 2×3)
• I-580 (kalifornijska) poszerzona do 2×4 od skrzyżowania I-5 do Richmond (pierwotnie 2×2)
• I-80 poszerzony do 2×4 z Richmond do SR37 i 2×3 do Sacramento (pierwotnie 2×2)
• CA-99 poszerzony do 2×3 w pobliżu Bakersfield i 2×4 w Bakersfield (pierwotnie 2×2)
• Remont oznakowania w Kalifornii, w tym US-101 i I-5 na południe od San Francisco oraz I-15.
• Obszary w pobliżu Los Angeles, obszaru SF Bay i Sacramento są bardziej „zurbanizowane”
• Przebudowano centrum Los Angeles.
Zmiany dokonane w sektorach Kolorado, więc uważam, że będzie to wymagało wszystkich obecnych DLC map z wyjątkiem Idaho, ponieważ SCS samodzielnie naprawiło częstotliwość pojawiania się w Sandpoint. Poza tym jakoś przegapiłem sektory z US-101 w mojej ostatniej aktualizacji, więc wersje Lite zostały ponownie załadowane wraz z nimi (są uważane za część obszaru "SoCal").
Link 2 – poprawka zgodności z Reforma
Autor:Quaristice