Nowy tymczasowy antyaliasing – koniec z aliasingiem i migotaniem v7.2 ETS2
Nowy tymczasowy antyaliasing – koniec z aliasingiem i migotaniem v7.2 ETS2
Zmiany v7.2
– Naprawiono niektóre problemy ze spadkami FPS
– TAA dla liści (drzewa, trawa itp.) znacznie się poprawiło
– T.SSAO znacznie się poprawiło, dodał Stronger SSAO
– Naprawiono migotanie i rozmycie obiektów w nocy
— Niektóre zmiany mające na celu rozwiązanie problemu spadku liczby klatek na sekundę na procesorach graficznych AMD (nie testowane)
TAA to metoda stosowana we współczesnych grach do rozwiązywania problemów z aliasingiem.
– Pełne wdrożenie TAA dla ETS2/ATS
– Ma niski wpływ na wydajność w porównaniu z jakimkolwiek innym rozwiązaniem antyaliasingowym.
– To nie tylko post-processing TAA, jak w innych aplikacjach, który po prostu rozmazuje ekran.
Zaimplementowano TAA (Temporal Anti-Aliasing) za pomocą pliku .dll, aby zastąpić domyślną metodę antyaliasingu metodą TAA.
Usuwa/wycofuje się aliasing, migotanie i migotanie przy minimalnym wpływie na wydajność.
Problemów z aliasingiem można się pozbyć jedynie przy 100% skali rozdzielczości w grze. Możesz wykorzystać lewą moc GPU do wyższych ustawień graficznych lub czegokolwiek chcesz.
Obsługiwane wersje:
ETS2: 1.48.x
ATS: 1.48.x
Instalacja:
1. Przejdź do folderu Euro Truck Simulator 2/American Truck Simulator
2. Przejdź do folderu „binwin_x64”.
3. Skopiuj i wklej plik dxgi.dll
4. Uruchom grę z DirectX 11
5. Wyłącz wszelkie inne wygładzanie (SMAA, MSAA, Nvidia Profile Inspector (NPI))
Ustawienia:
Naciśnij klawisz „HOME”, aby otworzyć menu w grze
Szybkość = stawka zastosowania TAA (9 domyślnych i zalecanych)
Ostrość = Wyostrzanie współczynnika filtra
Możesz użyć tej metody w dowolnym innym projekcie korzystającym z pliku dxgi.dll.
Utwórz folder o nazwie „reshade” w folderze „binwin_x64”.
Skopiuj pliki reshade (dxgi.dll, ReShade.ini, ReShadePreset.ini, reshade-shaders) do folderu „binwin_x64reshade”.
Umieść plik TAA dxgi.dll w folderze „binwin_x64”.
Teraz możesz grać w grę za pomocą TAA i ReShade.
Gdy funkcja reshade jest aktywna, należy użyć klawisza „END” dla TAA zamiast klawisza „HOME”.
Autor:snowymoon