Campione Invictus DD 15M Mercedes v1.0 ETS2

Campione Invictus DD 15M Mercedes v1.0 ETS2
Comil Campione Invictus DD (Double Decker) 15M, zwłaszcza z podwoziem Mercedes-Benz, to bardzo pożądany mod autobusowy do Euro Truck Simulator 2 (ETS2). Te luksusowe autobusy piętrowe są podstawą na trasach dalekobieżnych w Brazylii i innych krajach Ameryki Południowej, a ich cyfrowe odpowiedniki w ETS2 oferują wciągające i szczegółowe wrażenia z transportu pasażerskiego.
Oto, czego możesz oczekiwać od modyfikacji Comil Campione Invictus DD 15M Mercedes przeznaczonej do ETS2:
Główne cechy i aspekty:
Bardzo szczegółowy model: Mody Invictus DD są znane ze swojej wyjątkowej dbałości o szczegóły. Obejmuje to:
Wygląd zewnętrzny: Dokładne odtworzenie charakterystycznego designu autobusu, obejmującego m.in. światła, okna, bagażniki i misterne linie nadwozia.
Wnętrze (górny i dolny pokład): To tutaj te modyfikacje naprawdę błyszczą. Często znajdziesz:
Szczegółowo odwzorowana kabina kierowcy z realistyczną deską rozdzielczą, działającymi wskaźnikami i interaktywnymi przyciskami.
Dokładnie wymodelowane siedzenia pasażerów (często w różnych wariantach, np. konwencjonalne, półłóżkowe lub pełnowymiarowe).
Na dolnym pokładzie znajdują się toalety, klatki schodowe, a często nawet bar z przekąskami/aneks kuchenny.
Oświetlenie otoczenia.
Podwozie Mercedes-Benz: Gdy jest określone jako „Mercedes”, zwykle oznacza to, że mod jest oparty na prawdziwym podwoziu Mercedes-Benz, takim jak O-500RSDD (często O-500RSDD Bluetec 5 lub Euro 6), które jest powszechne w autobusach piętrowych w Brazylii. Oznacza to:
Realistyczny silnik i skrzynia biegów: autentyczna moc silnika (np. 408 KM, 420 KM, 450 KM, w zależności od konkretnej wersji O-500RSDD) i moment obrotowy, połączone z odpowiednimi skrzyniami biegów Mercedes-Benz (np. ZF AS-Tronic).
Charakterystyka prowadzenia: Fizyka jest zazwyczaj dostosowywana w celu symulacji ciężaru i prowadzenia dużego autobusu piętrowego.
Animacje: Możesz spodziewać się szerokiej gamy animacji zwiększających realizm:
Drzwi: Animowane drzwi wejściowe dla pasażerów (na obu pokładach, jeśli dotyczy), drzwi przedziału bagażowego i drzwi kabiny maszynisty.
Elementy sterujące wewnątrz: animowany hamulec ręczny, pedały, wycieraczki i różne przełączniki na desce rozdzielczej.
Zawieszenie: Realistyczny ruch zawieszenia.
Skórki i personalizacja:
Ogromne pakiety skórek: Jedną z największych atrakcji modyfikacji autobusów jest ogromna liczba dostępnych skórek (malowań) odzwierciedlających rzeczywiste warunki pracy firm, zwłaszcza w przypadku przewoźników brazylijskich i południowoamerykańskich.
Opcje dostosowywania: Twórcy modów często uwzględniają opcje dotyczące:
Różne rodzaje siedzeń.
Zasłony i faktury wnętrz.
Opcje kół (oryginalne koła Mercedesa-Benz lub niestandardowe koła autobusowe).
Gniazda na akcesoria kabinowe (kompatybilne z pakietem Mega Pack firmy SiSL).
Personalizowane znaki drogowe (letreiros) z różnymi nazwami tras.
Realistyczne dźwięki: Niezbędne są wysokiej jakości pakiety dźwiękowe, w tym:
Autentyczne dźwięki silnika Mercedesa-Benza (często uzyskane przy użyciu modyfikacji dźwiękowych, takich jak te firmy Rafasound).
Dźwięki hamulców pneumatycznych, zmiany biegów, klaksonu i dźwięki wewnętrzne, takie jak zamykanie/otwieranie drzwi.
System transportu pasażerskiego: Modyfikacja ta integruje się z systemem transportu pasażerskiego ETS2, umożliwiając odbieranie i wysadzanie pasażerów na dworcach autobusowych (często wymaga to kompatybilnych modów mapy).
Zgodność: Zaprojektowano do współpracy z najnowszymi wersjami gry ETS2. Ważne jest sprawdzenie opisu moda pod kątem zgodności z konkretną wersją. Te mody najlepiej sprawdzają się z dużymi, szczegółowymi modami map, które zawierają stacje autobusowe i realistyczne sieci dróg, takie jak:
Mapa EAA (Elite da Estrada): Jeden z najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych brazylijskich modów mapowych.
Mapa RBR (Rotas Brasileiras): Kolejna doskonała mapa Brazylii.
Inne regionalne mody map Ameryki Południowej.
altec