COMIL INVICTUS DD 8×2 VOLVO v1.0 ETS2

COMIL INVICTUS DD 8×2 VOLVO v1.0 ETS2
O Comil Invictus DD 8×2 Volvo to ceniony autobus piętrowy, szczególnie polecany do turystyki i przewozów dalekobieżnych, łączący nowoczesne nadwozie Comil z solidnością i technologią podwozia Volvo. Oto główne cechy i informacje o tym modelu:
Funkcje i specyfikacje
Konfiguracja: Jest to autobus czteroosiowy (8×2), który zapewnia większą ładowność, stabilność i komfort podczas dłuższych podróży.
Comil Invictus DD body:
Design: Wyróżnia się nowoczesnym i imponującym designem, aerodynamicznymi liniami i wysokiej jakości wykończeniem. Najnowsze wersje (od 2023 roku) wprowadzają nowe filary rozwoju skoncentrowane na dynamice, harmonii i zróżnicowaniu, w tym lusterka wsteczne z dwoma lusterkami dla lepszej widoczności oraz zmienione nachylenie górnej szyby.
Wnętrze: Oferuje dużą przestrzeń wewnątrz i na bagaż. Można go skonfigurować dla różnych klas podróży, w tym z miejscami do leżenia i półleżenia, z możliwością przewozu nawet 82 osób, w zależności od konfiguracji. Wnętrze zaprojektowano z myślą o komforcie i ergonomii, z wysokiej jakości materiałami, oświetleniem LED (w tym z opcją chromoterapii), gniazdami USB w każdym fotelu oraz nowym panelem dotykowym nad głową kierowcy.
Bezpieczeństwo: Konstrukcja Invictusa DD spełnia wymagania normy ECE R66, zapewniając większe bezpieczeństwo pasażerom i kierowcy. Nowsze modele mogą być wyposażone w systemy ADAS (Advanced Driver-Assistance Systems), takie jak kamera do odczytywania pasa ruchu i ruchu pojazdu z przodu. Podwozie Volvo: Firma Comil buduje Invictusa DD na różnych podwoziach, a Volvo cieszy się dużą popularnością.
Najpopularniejsze podwozia Volvo dla tej konfiguracji obejmują:
Volvo B450R: Mocne podwozie, często stosowane w autobusach DD, znane ze swojej wydajności i technologii.
Volvo B420R: Kolejna solidna opcja, powszechnie stosowana w autobusach piętrowych.
Volvo B510R (D13K Euro 6): Nowsze modele mogą zostać wyposażone w silnik o mocy 510 KM, który zapewnia dużą moc i układ hamulcowy VEB+ o mocy 510 KM. Z retarderem może osiągnąć moc 1100 KM.
Skrzynia biegów: Zazwyczaj wyposażona w 12-biegową automatyczną skrzynię biegów Volvo I-Shift, która zapewnia płynną i wydajną zmianę biegów.
Hamulce: Tarczowy układ hamulcowy z ABS i EBS oraz hamulec silnikowy.
Volvo B510R (D13K Euro 6): Nowsze modele mogą zostać wyposażone w silnik o mocy 510 KM, który zapewnia dużą moc i układ hamulcowy VEB+ o mocy 510 KM. Z retarderem może osiągnąć moc 1100 KM.
Skrzynia biegów: Zazwyczaj wyposażona w 12-biegową automatyczną skrzynię biegów Volvo I-Shift, która zapewnia płynną i wydajną zmianę biegów.
Hamulce: Tarczowy układ hamulcowy z ABS i EBS, dodatkowo hamulec silnikowy (VEB lub VEB+) i opcjonalny retarder zapewniający większe bezpieczeństwo podczas zjazdów.
Cena (wartości referencyjne, mogą się różnić)
Ceny modelu Comil Invictus DD 8×2 Volvo różnią się znacznie w zależności od roku produkcji, przebiegu, stanu naprawy i poziomu personalizacji/akcesoriów.
Używane modele (2015–2022): Ceny wahają się od 950 000,00 do 1 680 000,00 R$. Na przykład model z 2018 roku może kosztować około 1 120 000,00 R$, a model z lat 2021–2022 – 1 680 000,00 R$.
Modele 0 km (2023/2024): Cena nowego modelu Comil Invictus DD 8×2 Volvo może wynosić około 1 560 000,00 R$ (cena konsorcjum jest punktem odniesienia).
Rynek i popularność
Comil Invictus DD 8×2 Volvo to bardzo popularny model na brazylijskim rynku autobusowym i jest częstym wyborem firm turystycznych i przewozowych poszukujących komfortu, bezpieczeństwa i dużej pojemności. Połączenie nadwozia Comil i podwozia Volvo jest cenione za niezawodność i wydajność.
Jeśli masz więcej pytań na temat tego autobusu lub chcesz poznać szczegóły, po prostu zapytaj!
romario cardoso