Daniels Random Events v1.5 1.41 ETS2
Daniels Random Events v1.5 1.41 ETS2
Zmiany w V1.5:
Skopiowano zdarzenia w kanałach (Drain Covers) z ATS i zaktualizowano modele, aby uwzględnić kolizje.
Utworzono nowe wersje wydarzeń związanych z łatami asfaltowymi i zaktualizowano modele o kolizje.
Stworzyłem własne wersje wydarzeń związanych z wąskimi robotami drogowymi
(4 wersje: pachołki, barierki, pachołki bez ludzi, barierki bez ludzi)
Sprawiliśmy, że bariery drogowe i znaki drogowe ze strzałkami są odblaskowe
Stworzenie własnej wersji wydarzeń związanych z robotami drogowymi jednopasmowymi
Ponad 30 możliwych różnych scen startowych
Różne wersje dla różnych typów dróg
Wersje specyficzne dla kraju
Żadnych ludzi, tylko uszkodzone wersje nawierzchni drogowej
Utworzono wyłącznie wydarzenia związane z robotami drogowymi na twardym poboczu
Wersje specyficzne dla kraju
Żadnych ludzi, tylko uszkodzone wersje nawierzchni drogowej
Zamieniłem znaki drogowe na poboczu na moją wersję znaku VMS
Usunięto limit „urban_area” z jednopasmowych wydarzeń drogowych „miasto”
Sprawili, że odradzali się w takich samych warunkach, jak „miaste” wypadki na jednym pasie
Dzieje się tak, ponieważ obecnie tag „urban_area” nie działa poprawnie w grze
Uczyniono je dynamicznymi i dodano dużo więcej odmian scen „początku” i „końca”, a także wersji „bariery” i „stożka”
Dodano wydarzenia związane z wąskimi robotami drogowymi „miasto”, ale bez limitu „urban_area”
Dzieje się tak, ponieważ obecnie tag „urban_area” nie działa poprawnie w grze
Uczyniono je dynamicznymi i dodano dużo więcej odmian scen „początku” i „końca”, a także wersji „bariery” i „stożka”
W tych wydarzeniach używa się tylko małego przenośnego znaku „roboty drogowe”, w przeciwieństwie do wydarzeń „nie-miejskich” wąskich robót drogowych, które wykorzystują wiele znaków
Sprawili, że odradzają się w takich samych warunkach, jak wypadki jednopasmowe w „mieście”, z wyjątkiem tego, że są również dozwolone na drogach jednopasmowych (oznacza to, że będą pojawiać się również na drogach krajowych, może to ulec zmianie w przyszłości)
danbywinby