DŁUŻSZE POCIĄGI (v11) V1.43.c ETS2
DŁUŻSZE POCIĄGI (v11) V1.43.c ETS2
Pociągi towarowe w Europie różnią się maksymalną długością w zależności od wykorzystywanej infrastruktury i wyposażenia.
Finlandia obsługuje pociągi do około 60 wagonów, podczas gdy we Francji pociągi do około 20 wagonów. Inne kraje działają gdzieś pośrodku.
(Liczba wagonów towarowych SCS wynosi 6-10. Aby zapewnić wskaźnik ostrzegawczy dla tego moda, minimalna liczba wagonów CARGO wynosi 11.)
Ten mod ma niewielki wpływ na pociągi pasażerskie.
Dla osób bardziej zaznajomionych z północnoamerykańskimi pociągami towarowymi (takich jak ja), istnieje wiele innych istotnych różnic. Oto kilka przykładów:
– Większość europejskich kolei jest zelektryfikowana, więc lokomotywy pantografowe i trzeciej szyny są liczniejsze i mają większą moc niż lokomotywy spalinowo-elektryczne.
– Większość europejskich pociągów przewozi ludzi, wielu z dużą prędkością. Pociągi towarowe dzielą tory z pociągami pasażerskimi, które mają pierwszeństwo.
Nie znając europejskich pociągów, musiałem przeprowadzić rozeznanie, które prawdopodobnie ma wady. Prosimy o zamieszczanie poprawek.
Autor:Eddie Yantz