Drobny remont miejski v14.1 1.44 ATS







Drobny remont miejski v14.1 1.44 ATS
Dziennik zmian v14.1
Usunięto niektóre niewidoczne ściany na wewnętrznych pasach na północnym krańcu 101 w San Fran
Dziennik zmian v14.0
Aktualizacja dla 1.44
Przywrócono zmiany w Bay Area
I-5 poszerzono do 2×4 z San Diego na północ od Los Angeles (pierwotnie połączenie 2×2 i 2×3)
I-5 zawężony do 2×2 z Sacramento do Redding (pierwotnie 2×3)
I-10 poszerzono do 2×4 z Los Angeles do Palm Springs (pierwotnie 2×3 i 2×2)
US 101 poszerzył się do 2×4 w Bay Area i niedaleko Los Angeles (pierwotnie odpowiednio 2×2 i 2×3)
I-580 (kalifornijska) poszerzona do 2×4 od skrzyżowania I-5 do Richmond (pierwotnie 2×2)
I-80 poszerzony do 2×4 od Richmond do SR37 i 2×3 do Sacramento (pierwotnie 2×2)
CA-99 poszerzono do 2×3 w pobliżu Bakersfield i 2×4 w Bakersfield (pierwotnie 2×2)
Kilka bardzo drobnych zmian w oznakowaniu, głównie usunięcie „Carlsbad” publikowanego wszędzie.
Obszary w pobliżu Los Angeles, SF Bay i Sacramento bardziej „zurbanizowane”
Przebudowa śródmieścia Los Angeles.
Fresno,
CA-99 jest wykonany do połowy drogi do Fresno, a oznakowanie waniliowe zostało
zastąpione szablonami znaków post-Arizona w rejonie Los Angeles
oraz przerobiony obszar CA-99. W niektórych musiałem skorzystać z artystycznych swobód
miejsc ze względu na to, jak różni się sieć dróg w grze w porównaniu do
prawdziwe życie.
Quaristice