Dynamic Suspension v2.1.0 ATS
Dynamic Suspension v2.1.0 ATS
Ta modyfikacja sprawia, że zachowanie ciężarówki jest bardziej realistyczne dzięki kierownicy lub klawiaturze. Ten tryb zawiera opcję „Realistyczne sterowanie za pomocą klawiatury”. Pozwala na płynne skręcanie przy dużych prędkościach bez przewracania ciężarówki nawet przy realistycznych ustawieniach zawieszenia, w tym przypadku „Dynamic Suspension”.
Sterowanie staje się trudniejsze podczas zmiany kierunku i zwiększania prędkości. Jest mniej trudny na postoju, idealny do parkowania!
Poza tym hamowanie jest ważnym czynnikiem w symulacji, a także wprowadziłem kilka ulepszeń, pomagając również użytkownikom klawiatury. Teraz hamowanie jest progresywne i nie jest tak brutalne, jak domyślnie. Będziesz musiał częściej używać zwalniacza lub hamulca silnikowego.
Zgodność poprawki: 1.40.x; Kolejność połączeń: Ten mod powinien mieć wysoki priorytet / wyższy priorytet niż inny mod fizyki! Kompatybilność modów: Ten mod powinien działać ze wszystkimi domyślnymi ciężarówkami i zmodyfikowanymi! Kompatybilność z zmodyfikowanymi ciężarówkami: – Freightliner Argosy od Odd_fellow- Freightliner FLB firmy Harven- Mack R Series firmy Harven- Kenworth K100-E firmy Overfloater- Freightliner FLC firmy XBS- Peterbilt Pinga- Kenworth W900 firmy Pinga- Peterbilt 389 Glider firmy Jon Ruda- Freightliner Classic XL firmy Jon Ruda- Kenworth W900 Highway Killer firmy Jon Ruda- Peterbilt 389 by Viper2- Peterbilt 387 by Truck Sim Club Dynamiczne ustawienia zawieszenia klawiatury: c_rsteersens 0,75 # Zalecane !!! Możesz też ustawić suwak w grze na środek. G_suspension_stiffness 0.2g_cabin_suspension_stiffness 0g_truck_stability 0.25g_trailer_stability 0.25g_brake_intensity 1.0 Dynamiczne ustawienia zawieszenia kierownicy: g_suspension_stiffness 0g_cabin_suspension_sttraiffness 0g_truck_stability_0,25g_brake_intensity 1.0
Uwaga: jeśli te wartości nie są dla Ciebie odpowiednie, możesz je zmienić. Uwaga *: Powyższe ustawienie wpisz w konsoli (~) po załadowaniu profilu. Uwaga **: Niższa wartość oznacza bardziej realistyczne zachowanie, ale wysokie ryzyko przewrócenia
Dawno od nowej aktualizacji, co? Czas na pewne ulepszenia. Oto dziennik zmian:
Dziennik zmian 2.1.0:
Zachowanie ciężarówki:
– Zmniejszona siła hamowania przy niższych prędkościach
– Zwiększona siła przednich hamulców
– Zmiękczone tłumienie zawieszenia kabiny
– Zwiększona sztywność stabilizatora / stabilizatora
– Zwiększone współczynniki związane z poślizgiem kół (lepsza przyczepność podczas deszczu)
Zachowanie kierowcy:
– Zmniejszone pochylanie się kierowcy
– Zmniejszone pochylenie kierowcy do przodu
– Zmniejszony współczynnik restytucji siedzenia kierowcy
– Zwiększona sztywność wysokości kierowcy
Dodatki:
– Naprawiono błąd / możliwą awarię z Peterbilt 389 Viper2
To wszystko na teraz. : D Jeśli coś nie działa prawidłowo, daj mi znać. Mam nadzieję, że Ci się spodoba!
TheTiger