Fael Environment v3.1 (aktualizacja 13.03.21) 1.39 – 1.40 ETS2




Fael Environment v3.1 (aktualizacja 13.03.21) 1.39 – 1.40 ETS2
Dziennik zmian, wersja 3.1 (aktualizacja 13.03.21)
Mała aktualizacja naprawiająca niepoprawne tekstury dla niektórych fr_trees.
Kompatybilny z 1.39.x / 1.40.x.
Changelog v3.1 (aktualizacja 07.07.20)
Rozwiązano problem z niektórymi czarnymi teksturami (zastosowano kompresję DXT5) podczas korzystania z trybu OpenGL.
Zaadresowane linie audio w game_data.sii
city_loops []: "/sound/world/ambient/city.soundref"
country_loops []: "/sound/world/ambient/forest.soundref"
Dziennik zmian, wersja 3.1
* Ulepszone liście drzew na całej mapie – w tym DLC -> Skandynawia – Na wschód – Francja – Włochy – Morze Bałtyckie
Zasadniczo robię mod od nowa, od początku. Skupiłem się więc tylko na mapie standardowej. Ostatecznie zaktualizuję tekstury, aby były lepiej kompatybilne z Promods, chociaż na razie może to działać, mogą wystąpić pewne błędy – takie jak niedopasowanie tekstur.
Zmieniono model drzew na większej części mapy. Trawa przerobiona. Lepsze zróżnicowanie i dopasowane kolory
Przerobiono tekstury ziemi i trawy
Bez tekstur dróg
Bardzo ważne jest, aby ustawić te ustawienia graficzne na wysokim poziomie, aby uzyskać najlepsze efekty wizualne z tym modem:
SZCZEGÓŁY WEGETACJI – WYSOKI
GĘSTOŚĆ TRAWY – WYSOKA
Rafaelbc