Ikarusa 260,37 1,46 ETS2
Ikarusa 260,37 1,46 ETS2
Lista zmian
– Dostosowanie do 1.46.
– korekcja dźwięku
Ikarus 260 to autobus węgierskiej firmy Ikarus, produkowany w latach 1972-2002 na linie miejskie i podmiejskie. Rozwój pierwszych prototypów rozpoczął się wraz z Ikarusem 250 w 1967 roku. W 1972 roku rozpoczęto produkcję taśmociągową (masową) autobusów serii 200. W ciągu 30 lat produkcji wykonano ponad 30 modyfikacji ikarusa 260, stworzonych dla różnych krajów. Autobusy różniły się głównie kolorem nadwozia i układem wnętrza. Nadwozie autobusu posiadało kratownicę bezramową, spawaną z profili rurowych, w większości o przekroju zamkniętym, co umożliwiło montaż nadwozi o różnej długości w tej samej technologii oraz zróżnicowanie liczby drzwi dla pasażerów i miejsc w kabinie, przy jednoczesnym całkowitym ujednolicenie głównych jednostek.
Pierwsze autobusy, które zjechały z taśmy montażowej w 1972 roku wyposażone były w silnik Raba D2156 o mocy 192 koni mechanicznych; automatyczna skrzynia biegów lub mechaniczna (w zależności od wymagań klienta). Tylna oś napędowa miała krótkie przełożenie, aby zapewnić dobrą trakcję dla pełnego autobusu o masie własnej 9 ton i masie całkowitej 16-17 ton. Przede wszystkim autobus został opracowany jako autobus miejski, ale później wprowadzono modyfikacje podmiejskie. Pojemność autobusu wynosi do 100+ osób, z czego 22 na miejscach siedzących.
Główne cechy autobusu:
Własny dealer – SovTransBus!
Twoje dźwięki;
6 opcji tylnych skrzyń biegów;
Różne opcje transmisji;
Zestaw silników o różnych pojemnościach;
Prawdziwe i niestandardowe malowanie;
Opcje wnętrza;
Ma swój mały tuning.
SovTransBus Authors of the 3D model: Nikita Lipunov, Anton Kylosov Conversion authors: Alexander Kodola (mercuriat), Evgeny Lunev (Snare85) - sound, physics, scripts. Alexander Kodola (mercuriat) - 3d model, graphics editor, animation. Sergey Zubarev - updating file data. OtterMage, HVN731 - sound samples, information.