Iveco Eurotech e Stralis HD 1999-2006 1.54 ETS2

Iveco Eurotech e Stralis HD 1999-2006 1.54 ETS2

IVECO Eurotech (1999 – 2006)
W Brazylii Iveco rozpoczęło działalność we wrześniu 1997 r., wdrażając własną sieć wyłącznych dealerów i serwisów pomocy technicznej odpowiedzialnych za sprzedaż pojazdów importowanych z Europy i Argentyny. Zadanie dostosowania globalnych standardów marki do Brazylii i stworzenia „brazylijskiej sieci” przypadło EMA Arquitetura z siedzibą w São Paulo.

Powrót Iveco do Brazylii był niezwykle udany. Pierwszym znacjonalizowanym modelem był EuroTech, ciężki ciągnik o ładowności od 60 do 80 t (4×2 i 6×2), zawierający około 63% komponentów wyprodukowanych w kraju, w tym 13,8-litrowy silnik „mechaniczny” o mocy 370 KM.

Jego przestronna kabina pochodzi z EuroCargo, który po raz pierwszy w ciężarówce tej marki na brazylijskiej ziemi miał pożądaną cechę odchylania. Kabina EuroTecha skrywała czcigodny silnik Fiata 8210, dostrojony do dostarczania 370 KM i 1720 Nm z 14 litrów, oddychający turbosprężarką i chłodnicą międzystopniową.

W połowie lat 2000. linia ciężkich pojazdów Iveco otrzymała ważny dodatek wraz z pojawieniem się pierwszego pojazdu drogowego EuroTech 6×4, 740 E 42TZ, z najmocniejszym silnikiem 8210, jaki Brazylia kiedykolwiek widziała, zdolnym do dostarczenia 420 KM. Model ten był skierowany na rozwijający się rynek podwójnych przyczep, pociągów drogowych i podobnych pojazdów o masie całkowitej do 74 ton.

Od 2004 roku model EuroTech zaczęto wycofywać z produkcji, aby zrobić miejsce modelowi Stralis HD, początkowo importowanemu z Argentyny.

IVECO Stralis HD (2004 – 2006)
Stralis HD trafił na rynek brazylijski w październiku 2003 r. w linii 2004. Występował wyłącznie w modelach 4×2 o nazwach 450S38T i 450S42T, z 16-biegową manualną skrzynią biegów i nowym silnikiem, który zerwał ze starym Fiatem 8210 używanym w EuroTech i zadebiutował rzędowym sześciocylindrowym Cursorem 13.

W październiku 2005 r., w linii Stralis 2006, Iveco skorzystało z przepisów anty-zanieczyszczających i znacjonalizowało Stralisa, który zyskał opcje 6×2 (570) i 6×4 (740). Silniki nadal korzystały z tych samych silników i skrzyni biegów, początkowo importowanych z Francji (jak w przypadku silnika w modelu argentyńskim). Reszta pozostała niezmieniona.

Nowe wersje 570 i 740 przemianowano na HD (Heavy Duty).
W październiku 2006 roku w Brazylii rozpoczęto produkcję silnika Cursor 13 w wersji na rok 2007, a w październiku 2007 roku pojawiła się nowa generacja Stralisa w wersji na rok 2008.

Autor:
RBZ


Do czego służą te mody:

Gry Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator obsługują mody, które są darmowymi plikami modyfikacji i działają jako dodatki, aby zmienić grę o nowe funkcje. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane ETS2 mods lub ATS mods. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best ETS2 Ciężarówki mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!