Kenworth К100-E v1.2.2 1.41 ATS




Kenworth К100-E v1.2.2 1.41 ATS
Zmiany w 1.2.2
Aktualizacja dla 1.41
Cechy:
– wiele podwozi (4×2, krótkie 6×4, normalne 6×4. Jeden zestaw do kabin 90" i jeden do kabin 112")
– 4 kabiny, oparte na rzeczywistych odpowiednikach (90", 90" Aerodyne, 112" i 112" Aerodyne)
– Pasujące wnętrza do wszystkich kabin, 2 style, każdy w kilku wariantach kolorystycznych.
Modele wnętrza są nieco uproszczone w stosunku do rzeczywistych.
– Schematy malowania oparte na tym, co można zobaczyć na prawdziwych ciężarówkach K100.
– Owiewki i owiewki, oparte na rzeczywistych.
–
Silniki firmy Kriechbaum. Lista jest zminimalizowana, ponieważ uważam, że
regularny asortyment przytłaczający. Dołączyłem koty C15, Prosta rura
koty i większość Cumminów.
– Transmisje. 10, 13, 18 prędkości
eatony, allisony 5 i 6 prędkości. Każdy ma 3 różne przełożenia osi.
Poza tym Allisonowie mają zwalniacz, a Eatonowie nie.
overfloater Credit for the 3D model of the engine + transmission block, goes to Harven. Credit for the sounds, and engine defs, goes to Kriechbaum.