Kenworth K100-E 1,43 ATS



Kenworth K100-E 1,43 ATS
Zmiany
Aktualizacja dla 1.43
Cechy:
– 6 podwozi (4×2, krótkie 6×4, normalne 6×4. Jeden zestaw do kabin 90" i jeden do kabin 112")
– 4 kabiny, oparte na rzeczywistych odpowiednikach (90", 90" Aerodyne, 112" i 112" Aerodyne)
– Pasujące wnętrza do wszystkich kabin, 2 style, każdy w kilku wariantach kolorystycznych.
Modele wnętrza są nieco uproszczone w porównaniu do rzeczywistych.
– Schematy malowania oparte na tym, co można zobaczyć na prawdziwych ciężarówkach K100.
– Owiewki i owiewki, oparte na rzeczywistych.
Silniki firmy Kriechbaum. Lista jest zminimalizowana, ponieważ uważam, że zwykły asortyment jest przytłaczający. Uwzględniłem koty C15, koty Straight pipe i większość Cummins.
– Transmisje. 10, 13, 18 speed eatonów, 5 i 6 speed eatonów. Każdy ma 3 różne przełożenia osi.
Poza tym Allisonowie mają zwalniacz, a Eatonowie nie.
overfloater Credit for the 3D model of the engine + transmission block, goes to Harven. Credit for the sounds, and engine defs, goes to Kriechbaum.