Kenworth K100-E ETS2 v1.2.2 1.40 ETS2




Kenworth K100-E ETS2 v1.2.2 1.40 ETS2
Zmiany w 1.2.2
Aktualizacja do 1,40
Wersja ATS przystosowana do ETS2 1,40
Funkcje:
– 6 podwozi (4×2, krótkie 6×4, normalne 6×4. Jeden zestaw do kabin 90" i jeden do kabin 112")
– 4 kabiny, oparte na rzeczywistych odpowiednikach (90", 90" Aerodyne, 112" i 112" Aerodyne)
– Pasujące wnętrza do wszystkich kabin, 2 style, każdy w kilku wariantach kolorystycznych.
Modele wnętrza są nieco uproszczone w stosunku do rzeczywistych.
– Schematy malowania oparte na tym, co można zobaczyć na prawdziwych ciężarówkach K100.
– Owiewki i owiewki, oparte na rzeczywistych.
– Silniki Kriechbauma. Lista jest zminimalizowana, ponieważ uważam, że regularny asortyment jest przytłaczający. Uwzględniłem koty C15, koty Straight pipe i większość Cummins.
– Transmisje. 10, 13, 18 speed eatonów, 5 i 6 speed eatonów. Każdy ma 3 różne przełożenia osi. Poza tym Allisonowie mają zwalniacz, a Eatonowie nie.
overfloater Credit for the 3D model of the engine + transmission block, goes to Harven. Credit for the sounds, and engine defs, goes to Kriechbaum. ATS version adapted for ETS2 1.40 mods82.