Kenworth W900B 1.44 ATS
Kenworth W900B 1.44 ATS
Dziennik zmian
Adaptacja do 1,44
W 1982 roku Kenworth wprowadził W900B jako zamiennik W900A. Choć w dużej mierze wyróżniał się wprowadzeniem prostokątnych reflektorów, W900B przeszedł dalsze modyfikacje. Aby jeszcze bardziej dostosować się do zwiększonego chłodzenia silnika, maska silnika została podniesiona, co wymagało zamontowania kabiny wyżej na ramie.
Od czasu wprowadzenia W900B firma Kenworth wprowadziła dwa warianty W900. W 1987 roku wprowadzono W900S, przyjmując pochyloną maskę T800. W 1989 roku W900L został wprowadzony jako dłuższa wersja, rozszerzając BBC ze 120 do 130 cali. Początkowo produkowany jako limitowana edycja (dla upamiętnienia pojawienia się W900 w License to Kill), W900L przeszedł z limitowanej edycji do w pełni produkcyjnego pojazdu. W900B zajął wtedy miejsce „konia roboczego”. Krótszy rozstaw osi i ogólnie większy grill pozwalający na wydajniejsze chłodzenie silnika pozwalają modelowi B dopasować się do bardziej zróżnicowanych scenariuszy.
Kenworth W900B
Podwozie — 4×2, 6×2, 6×2 midlift, 6×4, 8×4, 8×4 krótka i długa oś sterowa
Kabina — kabina dzienna, sypialna i sypialna Aero.
JamesKirk