Kögel Cargo v2.0 1.49 ETS2






Kögel Cargo v2.0 1.49 ETS2
Aktualizacja: v2.0
– prawie wszystkie części zostały odbudowane
– dodano nowe bezpieczne osie
– dodano nowe podwozie jost
– dodano nowe tylne światła LED
– dodano nowe modele tylnych błotników
– dodano nowy chlapacz z logo Iveco
– dodano możliwość montażu wózka widłowego
– dodano wersję skrętną podwozia 2-osiowego
– dodano wersję skrętną podwozia 3-osiowego
– dodano firanka ze ścianami bocznymi
– dodano model wnętrza dla wszystkich wariantów nadwozia
– dodano prawdziwe okablowanie dla systemu powietrza Wabco
– dodano więcej modeli ładunków do przyczepy z platformą
– nowe szablony skórek w 8K
– dodano plik xml
Kögel Cargo: niezawodny partner dla firm logistycznych, które cenią solidną i trwałą naczepę
– ale kto też nie chce zbyt wiele na wadze pod względem wagi. Cargo jest dostępny w szerokiej gamie wariantów ramy i nadwozia, dlatego może być rozwiązaniem dostosowanym do Twoich potrzeb.
– Wysoka ładowność dzięki niskiej masie własnej wersji podstawowej, już od ok. 5920 kg.
– Wysoki stopień indywidualizacji dzięki optymalnie dostrojonemu systemowi modułowemu Kögel ze zoptymalizowanymi i jednolitymi modułami, podzespołami i komponentami.
– Certyfikat zabezpieczenia ładunku zgodnie z normą DIN EN 12642 Code XL bez krat dla ładunków zamkniętych kształtowo.
Opcjonalna zabudowa Kögel Strong & Go jest zgodna z dyrektywą Daimler 9.5 bez stosowania krat.
Transport napojów możliwy jest w jednej lub dwóch warstwach z jednym rzędem kratek.
Dotec