Kompilacja silników i skrzyń biegów 1.41.x ATS

Kompilacja silników i skrzyń biegów 1.41.x ATS

Zalecane mody towarzyszące (linki, które można kliknąć) :
Przekładnie Loadersaint Real Eaton Fuller
Pakiet poprawek dźwięku firmy DriveSafely
Smarty's Wheel Pack od Smarty

Uwagi dla Użytkowników
Mogłoby się wydawać, że jest wiele duplikatów, ale każdy silnik jest unikalny i skonfigurowany zgodnie z ich oficjalnymi specyfikacjami. Na przykład w rzeczywistości istnieją 2 różne oceny ISX15 600, z różnymi wartościami momentu obrotowego i krzywymi. Również duplikaty silników były jedynym sposobem na odtworzenie niektórych pakietów opcji dla silników Volvo (takich jak różne pakiety Eco-Torque i XE).

Dane dotyczące silników można znaleźć w moim archiwum danych dla danych technicznych, więcej informacji na forum SCS.

Proszę sprawdzić w dokumentacji producenta maksymalny moment wejściowy możliwy do osiągnięcia przez przekładnie.

Jeśli chodzi o Detroit Diesel, pamiętaj, że próba sparowania przekładni innej niż DT12 ze zintegrowanymi silnikami Detroit Power (DD13 400 i DD15 400) ZAKOŃCZY GRĘ. Muszę jeszcze znaleźć sposób, aby silnik automatycznie przełączył się, jeśli spróbujesz umieścić skrzynię biegów, której nie powinieneś używać w tym silniku, o czym ostrzegam. (Próbowałem sposobu skonfigurowania gry waniliowej i po prostu powoduje awarię gry).

Należy pamiętać, że IRL, następujące skrzynie biegów i przełożenia powinny być używane z silnikami Integrated Detroit Power:

DD13 400 : DT12 OA ze współczynnikiem 2,85 lub 2,64 (domyślny współczynnik 2,64)
DD15 400 : DT12 DA ze współczynnikiem 2,28 lub 2,16 (domyślny współczynnik 2,16)

Nie ma powodu, aby sądzić, że nie da się zamienić między dwiema skrzyniami biegów (prawdopodobnie można skonfigurować DD13 400 z napędem bezpośrednim, a DD15 400 z nadbiegiem), ale ustawienia domyślne zostaną w ten sposób zachowane

Jeśli chodzi o pakiety Volvo XE, należy pamiętać, że każdy silnik Volvo ze wzmianką o XE będzie ograniczony do skrzyni biegów Volvo i-Shift na bardzo określonych przełożeniach. W rzeczywistości pakiet XE NIE jest dostępny poza tymi proporcjami. Pamiętaj też, że powinieneś używać opon 275/80R22.5 (bardzo polecam oponę Smarty SCR i mod do kół). Również odkąd dołączyłem dwie generacje przekładni i-Shift do drugiej generacji silników Volvo, GHG2014 używa tylko przekładni generacji D, a silniki GHG2017 używają generacji F. Zauważ, że współczynniki różnicowe dla pakietów XE są następujące:

2,28 (D13 Super Direct GHG2017, AT2612F, MAX 80 000 funtów GCW)
2,39 (D13 Super Direct GHG2017, AT2612F, MAX 80 000 funtów GCW)
2,47 (D13TC GHG2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
2,64 (D11,D13, D13TC i D16 GHG2014/2017 ATO2612F, MAX 80k lbs GCW)
2,67 (D13 GHG2014/2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
2,80 (D11 GHG2014/2017 ATO2612F, maks. 80 tys. funtów GCW)
3,21 (D16 GHG2014/2017 ATO2612F, maks. 143 tys. funtów GCW)

Należy pamiętać, że po wybraniu silnika pakietu XE automatycznie wybierze on najbardziej odpowiednią skrzynię biegów z odpowiednim przełożeniem różnicowym. Wspominam o tych proporcjach na wypadek, gdybyś wolał wyższy stosunek, pozostając w zgodzie ze specyfikacją.

Ponadto w przypadku silników GHG2017 można zamienić skrzynię biegów na tę z gąsienicami, co zmieni Max GCW z 80 tys. na 110 tys. dla D13 i D11.

Po stronie firmy Cummins należy zwrócić uwagę, że silnik SA (SmartAdvantage) ma być używany ze zintegrowanymi przekładniami firmy Eaton. Jeśli korzystasz z układu napędowego SmartAdvantage, są one zwykle przystosowane do maksymalnej masy GCW wynoszącej 80 000 funtów. Te, które mają również sufiksy ST lub ST2 (SmartTorque i SmartTorque2), są również dostępne z innymi przekładniami i można je określić dla wyższego GCW.

Jeśli wybierzesz silnik SA, automatycznie wybierze on zintegrowany nadbieg skrzyni biegów Eaton z końcowym przełożeniem 2,64. Inne dostępne proporcje to:
Nadbieg zintegrowanej skrzyni biegów Eaton: 2,78 lub 2,64
Zintegrowany napęd bezpośredni Eaton Transmission: 2,26, 2,28 lub 2,39

Zwróć uwagę, że inne współczynniki SĄ dostępne dla SmartAdvantage w prawdziwym życiu (słyszałem o firmach w skalistych górach używających przesterowania w połączeniu ze współczynnikiem 2,93), ale rzadko.

Zwróć uwagę, że na razie dla X15 pozostanę przy modelach GHG2017, ale mogę wprowadzić silniki GHG2021 w przyszłej aktualizacji. (może to być tutaj bardzo ważne, zwłaszcza że wyższe oceny wydajności mocy zostały przeniesione do serii Productivity, która mnie denerwuje), ale jeśli to zrobię, będę musiał zobaczyć, jak to zrobić, nie mogę wymienić X15 Wydajność 2017 z łatwością z wersją 2021, ponieważ zastąpiono oceny SmartAdvantage ocenami single-EX (te z ocenami EX są dostępne tylko z Eaton Endurant), co bardzo mi komplikuje, ponieważ oznacza, że wiele silników będzie w podwójnym.

=========================================================== ===

Uwzględnij następujące mody:
Cummins ISX12 i X12 autorstwa Rookie_One
Cummins ISX, ISX15 i X15 autorstwa Rookie_One
Cummins Signature (ze stylową chromowaną pokrywą zaworów) autorstwa Rookie_One
Cummins L10, M11 i ISM autorstwa Rookie_One
Cummins N14 autorstwa Rookie_One

Volvo D11, D13 i D16 firmy Galimim
Przekładnie Volvo firmy Galimim
Silnik Daimlera i skrzynie biegów Galimim (Detroit Diesel)

Mack MP7 i MP8 autorstwa Galimima
Transmisje Mack przez Galimim

Silniki PACCAR firmy Galimim

Caterpillar 3406E firmy Smarty
Caterpillar 3408 przez vsTerminus
Caterpillar C-10, C-12, C-15 i C-16 autorstwa Rookie_One
Caterpillar C11, C13 i C15 autorstwa Rookie_One

Detroit Diesel Engines Series 60 firmy Rookie_One

Automatyczna skrzynia biegów PACCAR firmy Rookie_One
Caterpillar CX31 autorstwa Rookie_One
Skrzynie biegów Allison przez Boeing73FLY
Niewielka część pakietu Loadersaint Eaton Transmission (patrz góra opisu, aby uzyskać link do pełnego pakietu)

Dźwięki PACCAR firmy Kriechbaum
Detroit Diesel S60, DD13 i DD15 dźwięki Kriechbauma
Dźwięki Detroit Diesel DD16 autorstwa RJ Productions
CAT 3406E dźwięki Kriechbauma
Dźwięki CAT C15 autorstwa Robinicusa
Dźwięki CAT 3408 autorstwa Johnny_Cash
Dźwięki Cummins M11 i ISX autorstwa Kriechbauma
Cummins N14, N14c dźwięki Robinicusa
Dźwięk Volvo D11 i D13 autorstwa Kriechbauma
Dźwięki Volvo D16 firmy SCS (ETS2)
Dźwięk Cumminx ISX15/X15 firmy Kriechbaum
Ostrzeżenia o niskim poziomie powietrza od Drive Safely (sprawdź jego mod dźwiękowy BTW, świetny do dźwięków otoczenia!)

Kompatybilny z Kenworth W900B, T800 i Peterbilt 567 od GTM Team
Kompatybilny z Harven W990 (Tylko nowoczesne silniki, ponieważ ciężarówka nie wydaje się być dostępna jako zestaw szybowcowy)
Kompatybilny z T880 i International LT firmy Galimim i Franck_Peru
Kompatybilny z K100e firmy Overfloater
Kompatybilny z Peterbilt 379x od bigdaddyt150

UWAGI:

WAŻNE: ten mod NIE jest kompatybilny z samodzielnymi modami dźwiękowymi. ponieważ każdy silnik w tym modzie ma swój własny dźwięk. Jeśli życzysz sobie, abym dodał dźwięk, podlinkuj mnie do niego i postaram się porozmawiać z autorem o jego zgodę, ale nie ma gwarancji, że to zrobię lub że uda mi się przekonać autora.

Autor:
rookie_one


Do czego służą te mody:

Gry Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator obsługują mody, które są darmowymi plikami modyfikacji i działają jako dodatki, aby zmienić grę o nowe funkcje. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane ETS2 mods lub ATS mods. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best ATS Części mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!