Kultura samochodowa w USA v1.0 ATS





Kultura samochodowa w USA v1.0 ATS
Jeśli grasz w ATS od jakiegoś czasu, zauważyłeś, że gra generuje pojazdy sterowane przez SI w zrównoważonym tempie, co sprawia, że większość pojazdów sterowanych przez SI pojawia się niemal wszędzie.
Jednak w rzeczywistości pewne marki samochodów dominują w konkretnych stanach bardziej niż inne, np. Ford w Wyoming i Arkansas czy Honda/Audi w Kalifornii.
Mówiąc najprościej, głównym celem tego moda jest dostosowanie częstotliwości i obszaru pojawiania się sztucznej inteligencji, aby lepiej odzwierciedlały amerykańską kulturę motoryzacyjną.
Po prostu przeklasyfikowałem wszystkie modele według ich dokładnej klasy (kompaktowy do pełnowymiarowego, muscle car, kucyk itd.) oraz typu (SUV-y, sedany, pick-upy), a następnie zestawiłem je ze wspólnymi statystykami pojazdów ich marek pochodzącymi z Internetu i ChatGPT, aby uzyskać pożądaną liczbę.
Dzięki tej modyfikacji powinniśmy zobaczyć więcej sedanów w stanach nizinnych/miejskich, podczas gdy pickupy i SUV-y będą bardziej widoczne w stanach wiejskich/góry.
Poniżej zamieszczono kilka zdjęć zrobionych w grze, które pozwolą Ci szybko zorientować się w ruchu ulicznym w niektórych stanach. (parametr g_traffic jest ustawiony na 2 i służy wyłącznie celom informacyjnym)
Los Angeles, Kalifornia – Stan z największym udziałem pojazdów typu sedan, przez co w korkach można spotkać wiele z nich
Phoenix, AZ – Podobnie jak w Kalifornii, w Arizonie także nieco bardziej preferowane są pojazdy typu sedan.
Casper, WY – Trudny teren i trudne warunki pogodowe sprawiają, że jest to jeden z niewielu stanów, w których jest duży odsetek pickupów
Colorado Springs, Kolorado – Górzysty teren sprawia, że w Kolorado częściej używa się pojazdów SUV i pick-upów.
WAŻNY:
Ze względu na kompatybilność ten mod powinien być kompatybilny z dowolnym modem gęstości ruchu/realistycznego ruchu, ponieważ ten mod po prostu modyfikuje określone współczynniki odradzania się z folderu kraju. Ponadto zalecam również sparowanie tego moda z modem ruchu (polecam Cip's RTD) i użycie domyślnego g_traffic, dzięki czemu zmiana odradzania się AI będzie bardziej naturalna, a jednocześnie zauważalna.
Nie jestem z USA, a dane, których użyłem, mogą być nieaktualne. Dlatego też konstruktywna krytyka, opinie i sugestie są mile widziane. Ponieważ ten mod skłania się ku realizmowi, chcę, aby był jak najbardziej dokładny.
Oprócz bazowej SI SCS w grze, stworzyłem również dodatki do Jazzycat's AI Traffic i Classic Car Pack, które wspierały najnowszą wersję jego moda. Linki do pobrania znajdują się poniżej.
Na koniec, mod obecnie obsługuje tylko mapę bazową + wszystkie DLC mapowe. AI nadal będzie się pojawiać w stanach pochodzących z modów mapowych, ale wszystkie będą używać domyślnej częstotliwości pojawiania się. Jeśli ten mod będzie działał dobrze, dodam obsługę popularnych modów mapowych, takich jak EMMN i C2C w niedalekiej przyszłości.
KOLEJNOŚĆ ŁADOWANIA: PONIŻEJ dowolnego modu ruchu i POWYŻEJ AI Traffic Pack. Jeśli używasz Realistic AI Traffic Coloring, takiego jak ten od CairamR, umieść ten mod PONAD nimi
Autor:justheretolurk