Magazyn logistyki wewnętrznej v1.0 ETS2




Magazyn logistyki wewnętrznej v1.0 ETS2
Kryty skład dla Euro Truck Simulator 2.
Plik zawiera wersję „modelową” bez opcji firmy oraz wersję „prefabrykowaną”, w której można przypisać firmę do realizacji dostaw.
Magazyn jest oświetlony w nocy, podobnie jak zewnętrzne loga.
Aby zmienić logo na panelach, przejdź do pliku modelniborsti_interdepotlogo.dds i zamień fioletowy obszar na swoje logo.
Twoim zadaniem jest określenie położenia budynku za pomocą narzędzia mapującego ETS.
Wskazówka dotycząca mapowania:
– w przypadku wersji prefabrykowanej należy aktywować opcję „Cień terenu” we właściwościach prefabrykowanej wersji w edytorze map.
– należy dodać „strefę wolną od warunków atmosferycznych”, aby uniknąć opadów deszczu w środku.
Nibor76