Modernizacja ruchu miejskiego w wersji 22.1 ATS
Modernizacja ruchu miejskiego w wersji 22.1 ATS
Mimo że ten mod jest bardziej zbliżony do moda ruchu drogowego niż do moda mapy, ruchliwe obszary ze zwiększonym natężeniem ruchu muszą zostać zdefiniowane ręcznie w edytorze map, co wymaga edycji mapy. Wystarczy zmodyfikować pliki definicji, aby zwiększyć częstotliwość generowania ruchu i limity, tak jak ma to miejsce w przypadku wielu modów „realistycznego ruchu drogowego”, co spowodowałoby wzrost natężenia ruchu na całej mapie, od dużych miast po słabo zaludnione obszary wiejskie. Dlatego też edycja samej mapy jest konieczna, aby uzyskać w miarę realistyczne natężenie ruchu.
Ten mod poszerza również autostrady i urbanizuje niektóre obszary Phoenix. To tylko drobna poprawka, którą wprowadziłem lata temu, ponieważ ten obszar zawsze sprawiał mi problemy z dokładnością. Użyj dostępnej wersji „Lite”, jeśli chcesz tylko wprowadzić zmiany w scenerii Phoenix, a nie w natężeniu ruchu w miastach.
Mod zaktualizowany (22.1)
Obszary portowe zostały poprawnie zaimplementowane (wysoka częstotliwość pojawiania się ciężarówek w głównych portach, obecnie w Los Angeles/Long Beach, Oakland, Seattle, Houston i Nowym Orleanie). Usunięcie plików traffic_data.sii i traffic_rules_spawn.sui nie powinno już powodować zawieszania się gry.
Tymczasowe obejście problemu związanego z generowaniem ruchu o dużym natężeniu.
Zmieniono obszary o dużym natężeniu ruchu: Dallas/Fort Worth, Salina-KS, Junction City-KS.
Quaristice
