Modyfikacja fizyki v1.3 ATS

Modyfikacja fizyki v1.3 ATS

Zawieszenie i ruch kabiny
Modernizacja zawieszenia podwozia – bardziej realistyczne przenoszenie ciężaru i zachowanie odbicia.
Regulacja zawieszenia kabiny – Ulepszone niezależne ruchy kabiny, reagujące naturalnie na warunki drogowe.
Zrównoważone pochylanie i przechylanie się kabiny – koniec z „blokadowymi” ruchami na boki; płynniejsze przejścia.
Zmniejszone nadmierne tłumienie – ciężarówki są teraz mniej sztywne i lepiej reagują na nierówności i teren.

Przekładnia, zachowanie skrzyni biegów i realizm układu napędowego
Ulepszona logika automatycznej zmiany biegów
Zmiana biegów przy niższych obrotach i lekkim otwarciu przepustnicy zapewnia lepszą oszczędność paliwa.
Prawidłowo utrzymuje biegi pod obciążeniem, zapewniając realistyczną moc.
Ograniczono nadmierne polowanie na sprzęt.
Dostosowano moment zmiany biegów, aby uzyskać bardziej naturalne odczucia.
Udoskonalone zachowanie manualnej skrzyni biegów
Regulacja załączania sprzęgła zapewnia płynniejszy rozruch.
Bardziej realistyczny spadek obrotów.
Zmniejszona oporność przekładni – Bardziej naturalna utrata mocy w układzie napędowym, dzięki czemu przyspieszanie i zwalnianie jest bardziej płynne i realistyczne.
Zrównoważona bezwładność koła zamachowego – silnik teraz utrzymuje i traci obroty w bardziej progresywny i realistyczny sposób, co poprawia zachowanie podczas zmiany biegów i jazdę bez obciążenia.
Udoskonalone działanie konwertera momentu obrotowego – zmiany biegów są płynniejsze i bardziej naturalne, zwłaszcza pod obciążeniem, co zapobiega nadmiernemu poślizgowi, a jednocześnie zapewnia realistyczną moc.

Sterowanie i obsługa
Bardziej progresywna reakcja układu kierowniczego – mniejsza czułość w środku, co zapewnia lepszą stabilność na autostradzie.
Zrównoważony ruch kierownicy – dostosowany maksymalny kąt skrętu, aby lepiej odpowiadał rzeczywistym ciężarówkom (38 stopni)
Obsługuje gamepady – realistyczne, zależne od prędkości automatyczne centrowanie zapewniające płynną i precyzyjną kontrolę.

Interakcja drogi i środowiska
Udoskonalone zachowanie kół w zakresie poślizgu – Dostosowano współczynniki poślizgu w celu zmniejszenia podsterowności i nadsterowności.
Bardziej zauważalne drobne nierówności i sprzężenie zwrotne z drogą – zawieszenie bardziej przypominające zawieszenie prawdziwej ciężarówki.
Symulacja subtelnego ruchu fotela powietrznego – dodaje immersji dzięki naturalnemu podskakiwaniu fotela na nierównościach.

Realistyczna krzywa przepustnicy
Opcjonalnie dostępna jest realistyczna krzywa przepustnicy, zapewniająca płynniejszą i bardziej progresywną reakcję przepustnicy. Poprawia to kontrolę przy niskich prędkościach, redukuje szarpnięcia przy przyspieszaniu i zwiększa realizm, naśladując reakcję prawdziwych silników ciężarówek na ruch przepustnicy.

Zgodność i optymalizacja
Działa ze wszystkimi ciężarówkami – w pełni kompatybilny ze standardowymi i zmodyfikowanymi ciężarówkami (pod warunkiem, że mają niezależną fizykę podwozia/kabiny)

Zaprojektowane dla użytkowników kierownic – wyważone dla użytkowników z kierownicą.
Zaprojektowane dla użytkowników gamepadów – Kieruj swoim samochodem ciężarowym z łatwością, bez konieczności używania kierownicy.

Autor:
zeemods


Do czego służą te mody:

Gry Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator obsługują mody, które są darmowymi plikami modyfikacji i działają jako dodatki, aby zmienić grę o nowe funkcje. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane ETS2 mods lub ATS mods. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best ATS Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!