Optymalizacja i poprawki dla mapy Mario v0.4 ETS2
Optymalizacja i poprawki dla mapy Mario v0.4 ETS2
Ta poprawka modyfikacji optymalizuje mapę Mario dla słabych komputerów i naprawia znalezione błędy
Wersja 0.4.0
Ameryka Południowa:
W całej Ameryce Południowej zagęszczenie kaktusów zostało zmniejszone w ponad 2100 miejscach,
10 małych poprawek.
Ten mod został stworzony dla słabych komputerów PC
Mianowicie tam, gdzie gęstość roślinności jest wysoka, zmienia się też niektóre wzorce.
Mod utworzony w wersji 1.39
Potrzebujesz mapy „Mario” w wersji 09.11.20.
Jeśli są drogi, na których występują silne spadki FPS, napisz współrzędne (F11 i współrzędne miejsca, w którym się znajdujesz) lub zrób zrzut ekranu mapy, na której występują silne spadki FPS, spadki i więcej,
jeśli lot, wyślij do mnie LOG w bezpośrednich wiadomościach (wymagane)
Kolejność instalacji modyfikacji
1) Optimizateion South America
2) Optimizateion ROSJA
3) 09-mapa Ameryki Południowej
4) 08-mapa Ameryki Północnej
5) 07-mapa Morozov Express
6) 06-mapa Basic
7) 05-część 5
8) 04-część 4
9) 03-część 3
10) 02-część 2
11) 01-cz.1
Rosja
-Naprawiono pozycję 120 billboardów w całej Rosji (przetestowano 280 billboardów)
– Przerobiono 13 dróg w kategorii „złe drogi”. Dodano wyzwalacze, które ostrzegają o uszkodzonych drogach (lepiej zwolnić do 30 km / h)
-Naprawiono pozycję 14 policjantów i 1 na samochodzie policji drogowej (sprawdzono pozycję 332 policjantów)
-Usunięto 3 funkcjonariuszy policji
-Usunięto 1 przedmiot bez tekstury.
Link 3 Mapa Mario
Autor:Smoked_Sampai