Pakiet ładunkowy z płaską kabiną Scania NG serii P v1.0.6 1.49 ETS2




Pakiet ładunkowy z płaską kabiną Scania NG serii P v1.0.6 1.49 ETS2
Dziennik zmian 1.0.6
– prześwit przyczepy zwiększony o 5cm
– dodatkowe latarnie Hella Kled dla ładunków
– skorygowano masę przyczepy i ładunku
– różne poprawki
4 ładunki dla podwozi z płaską kabiną serii P 10×4 i 12×4
– Liebherr LB 28 (68,2t) / rynek towarowy i towarowy / Poziom: łatwy
– Liebherr HS875 (79,3t) / rynek towarowy i towarowy / Poziom: średni
– Liebherr HS875 HD (96t) / rynek towarowy i cargo / Poziom: twardy
– Liebherr HS875 HD XXL (97,1t) /tylko rynek cargo / Poziom: mistrz
3 niskopodwoziowe
– 5-osiowa długa gęsia szyja (maks. ładowność 70t)
– 2+5-osiowa długa gęsia szyja (maks. ładowność 88t)
– 3+6-osiowa długa gęsia szyja (maks. ładowność 108t)
Musisz spać kilka razy, aby dostać ładunek na rynku towarowym!
Nie używaj tego moda z innymi modami SCS_LOWLOADER, może to powodować problemy!
hardy