Paris v1.2.1 Nieoficjalna łatka ETS2



Paris v1.2.1 Nieoficjalna łatka ETS2
Modyfikacje obejmują:
Usunięto wszystkie anteny zastępcze.
Naprawiono generowanie tablic rejestracyjnych i czcionki. Ponadto naklejki działów na tablicach pojawiają się teraz z prawdopodobieństwem opartym na naklejkach tablic, które najczęściej można zobaczyć w Paryżu (60% Paryż, 18% wewnętrzna Île-de-France, 12% zewnętrzna Île-de-France, pozostałe 10% jest mieszanką wydziałów innych dużych miast we Francji).
Współczynnik pojawiania się SI powinien być teraz wysoki w samym Paryżu, umiarkowany na przedmieściach i ekstremalny na Périph i Autoroutes.
Wybitne budynki, takie jak większość drapaczy chmur La Défense, Łuk Triumfalny, Wieża Eiffla, Wieża Montparnasse, są teraz widoczne z odległości ponad 1500 metrów.
Maksymalny zasięg widzenia wielu modeli w okolicy Montmartre został zmniejszony, a także dodano niektóre płaszczyzny cięcia, aby znacznie zredukować/wyeliminować zakłócenia w obszarze spowodowane nadmiarem rysowanych obiektów. To rujnuje widok z Montmartre, ale nie możesz się nim cieszyć, gdy ziemia pod tobą znika i wszystko migocze.
Modele sygnalizacji świetlnej wyglądają teraz bardziej podobnie do tych, które można znaleźć w regionie Paryża. Ich cykl świetlny również został zmieniony na ten używany we Francji (brak fazy czerwonej + bursztynowej przed zieloną).
Do większości tuneli dodano obszary bez pogody.
Modele dworców kolejowych Saint-Lazare i Nord, École Militaire, Invalides i budynku Trybunału Paryskiego zostały przerobione.
Niezliczone poprawki błędów. Głównie poprawki do pływających obiektów, obiektów blokujących drogi i niektórych małych dróg niewłaściwie dopuszczonych do ruchu AI.
Należy pamiętać, że zwiększony ruch AI ma duży wpływ na liczbę klatek na sekundę w nocy. Unikaj jazdy nocą.
Autor:Lord Moddington