Peterbilt 350 v1.0 1.46 ATS



Peterbilt 350 v1.0 1.46 ATS
Peterbilt 350 można uznać za prekursora wszystkich konwencjonalnych modeli z długim nosem, które nastąpiły po nim. Jego opadające błotniki, przykręcona osłona chłodnicy i imponujący 130-calowy zderzak do tylnej części kabiny uczyniły z niego prawdziwie majestatycznego króla autostrad. Wprowadzono go w 1949 r. i produkowano do 1957 r., wyprodukowano 847 sztuk (oraz 387 sztuk pojedynczego modelu). model osi 280), nakładając się na bardziej znany i płodny lekki model 351.
W tym odtworzeniu pozwoliłem sobie na kilka swobód: jednoosiowy model 280 jest traktowany jako odmiana podwozia, a wybór przekładni ograniczyłem do tych, które będą dobrze współgrać z ograniczeniami gry (model 350 wykorzystywał głównie mieszankę transmisje, które nie są odpowiednio obsługiwane w ATS).
Pomocne wskazówki:
Zachowaj szczególną ostrożność podczas konfigurowania podwozia, silnika i skrzyni biegów. Standardowe podwozie wykorzystuje tylne osie z podwójną redukcją (Rockwell SLDD), dlatego dostępne są tylko wolne przełożenia (4,68 do 5,90). Najlepiej pasuje to do bardziej „zabytkowych” silników (silniki H i wczesne silniki NH) poprzez zamianę prędkości na większy moment obrotowy na kołach. Dostępne są również podwozia z zawieszeniem Stabilaire i tylnymi kołami SQHD (przełożenia od 3,70 do 4,63), które dobrze współgrają z nowszymi silnikami.
Author: Smarty