Peterbilt 350 v1.0.1 ATS




Peterbilt 350 v1.0.1 ATS
v1.0.1
Naprawiono odbijanie się szkła we wnętrzu
Poprawiono kamerę wewnętrzną, aby można było usunąć akcesoria do siedzenia
Naprawiono nieprawidłowe dane w silniku NH 220
Dźwięk syreny powietrznej nie zanika już po wielokrotnym aktywowaniu (usunięto niepotrzebne zatrzymanie)
Dodano więcej silników: NTC 475, NTC 444, Super 250, PT 270
Naprawiono niespójne kolory rączek kaptura na skórce PIE
Naprawiono mapowanie UV uchwytu na „matowym” kapturze
Dodano warianty akcesoriów do grilla z otwartymi okiennicami
Dodano wariant akcesorium z okrągłym emblematem z nakładką
Naprawiono niektóre zastępcze nazwy akcesoriów
Peterbilt 350 można uznać za prekursora wszystkich konwencjonalnych modeli z długim nosem, które nastąpiły po nim. Jego opadające błotniki, przykręcona osłona chłodnicy i imponujący 130-calowy zderzak do tylnej części kabiny uczyniły z niego prawdziwie majestatycznego króla autostrad. Wprowadzono go w 1949 r. i produkowano do 1957 r., wyprodukowano 847 sztuk (oraz 387 sztuk pojedynczego modelu). model osi 280), nakładając się na bardziej znany i płodny lekki model 351.
W tym odtworzeniu pozwoliłem sobie na kilka swobód: jednoosiowy model 280 jest traktowany jako odmiana podwozia, a wybór przekładni ograniczyłem do tych, które będą dobrze współgrać z ograniczeniami gry (model 350 wykorzystywał głównie mieszankę transmisje, które nie są odpowiednio obsługiwane w ATS).
Testowane na ATS 1.46-1.47
Autor:Smarty