Peterbilt 351 v1.0.1 1.54 ATS

Peterbilt 351 v1.0.1 1.54 ATS
Dziennik zmian
*reup 1.0.1, brak nagrody w akademii jazdy
Wersja 1.0.1
– obsługa cienia wewnętrznego
– ulepszone zewnętrzne i wewnętrzne cienie przeciwsłoneczne kabiny
– zgodność nagród za wydarzenia poprzez Cruising Missouri
– dodano obsługę nagród w akademii jazdy
– poprawiono światła na lusterkach Grote, teraz pełniące funkcję świateł obrysowych
– naprawiono brakujące lusterko dymne w konfiguracji używanego pojazdu „ta ciężarówka”
– „naprawiono” konfigurację dealera, aby wymagać poziomu 0 (podwozie 170 zamiast 190 domyślnie)
– ulepszono opaski mocujące filtr powietrza
Opis:
Lekki model 351 firmy Peterbilt był godnym następcą modelu 350, oferując krótszy rozstaw osi i bardziej zoptymalizowany rozkład masy. Różnica w liczbie sprzedaży jest bardzo wymowna, ponieważ w latach 1954-1976 sprzedano ponad 7000 modeli 351 w porównaniu do 847 modeli 350 w latach 1949-1957. Można śmiało powiedzieć, że model 351 był tym, który naprawdę doprowadził konwencjonalne modele Peterbilt do sukcesu, którym nadal się cieszą.
Ten mod ma na celu przywrócenie odrobiny magii tego kluczowego modelu ciężarówki, w tym jednego z jego kultowych występów w filmie!
Przydatne wskazówki:
Należy zachować szczególną ostrożność podczas konfigurowania podwozia, silnika i skrzyni biegów. Standardowe podwozie wykorzystuje tylne osie z podwójną redukcją (Rockwell SLDD), więc dostępne są tylko wolne przełożenia (4,68 do 5,90). Jest to najlepsze rozwiązanie dla bardziej „zabytkowych” silników poprzez zamianę prędkości obrotowej na większy moment obrotowy na kołach. Dostępne są również podwozia z zawieszeniem Hendrickson RS lub Stabilaire i tylnymi kołami SQHD (przełożenia 3,70 do 4,63), które dobrze komponują się z nowszymi silnikami.
Smarty