Porsche 991.2 911 Turbo S 2016 v1.3 1.46 ATS




Porsche 991.2 911 Turbo S 2016 v1.3 1.46 ATS
DZIENNIK ZMIAN:
– Poprawiona fizyka
Dane techniczne:
– Niestandardowy interfejs użytkownika z większością szczegółów
– Realistyczny dźwięk, który jest przyjemnością dla uszu
– Otwierane przednie szyby
– Wycieraczki działają dokładnie
– Realistyczna konfiguracja silnika i skrzyni biegów (nawet czasy 0-100, 0-200, 0-250 i 0-300 km/h są bardzo zbliżone do rzeczywistego odpowiednika
– Bardzo wysokiej jakości wygląd zewnętrzny i wewnętrzny
– Dwie opcje kolorystyczne wnętrza (kombinacja czerni i czerni z czerwienią)
– 8 rodzajów radiolatarni pilotów i policyjnych (możesz także aktywować syrenę policyjną, naciskając klawisz skrótu klaksonu na klawiaturze)
Aby osiągnąć maksymalną prędkość, ustaw samochód na 6. biegu
Często zadawane pytania:
P: Gdzie to kupić?:
O: Dealerzy ciężarówek > Dostęp do dealera modów > Porsche
P: Samochód jest trudny w prowadzeniu na zakrętach
O: Podczas pokonywania zakrętów zwolnij pedał przyspieszenia. Jest to typowe nawet wtedy, gdy w prawdziwym życiu prowadzisz samochód z silnikiem RWD o dużej mocy i tylnym napędem
Użyj „g_suspension_stiffness_1” w konsoli programisty, jeśli zawieszenie jest zbyt miękkie zgodnie z twoimi preferencjami
Bezpłatne edytowanie do użytku osobistego*
Nimit, Mert İrşi, Slav Jerry