Preset Skynet RealLife v2.0 ReShade 1.40 ATS







Preset Skynet RealLife v2.0 ReShade 1.40 ATS
Mój preset jest dostępny w ośmiu wersjach, mniej lub bardziej kosztownych pod względem obciążenia GPU, czterech opartych na standardowych shaderach, a pozostałe z obsługą ray tracingu.
Jak wspomniano, ustawienia wstępne korzystające z ray tracingu wymagają modułu cieniującego RTGI, który oczywiście nie jest dołączony, więc musisz go wygooglować i pobrać za pośrednictwem subskrypcji Patreon Pascala Gilchera, aby używać go z moim ustawieniem.
W każdym razie ustawienie wstępne RealLife może osiągnąć naprawdę wysoki realizm nawet bez RTGI, jeśli nie chcesz tego robić.
ZNANE PROBLEMY I KONFIGURACJA
Nie ma żadnych znanych problemów, z wyjątkiem tego, że czasami w południe do 14:00, jeśli jedziesz białymi betonowymi drogami, tekstury i wewnętrzna kamera mogą cierpieć na problemy z nadmierną jasnością / ekspozycją z powodu nieprawidłowego balansu w samej grze. Dodałem do mojego stosu moduł cieniujący EyeAdaption, który automatycznie zmniejsza ekspozycję aparatu iw większości przypadków zapobiega wypalaniu tekstur, wraz z innymi parametrami działającymi na czerni / bieli, ale czasami może się tak zdarzyć.
Cały czas pracuję nad tym punktem i staram się go jeszcze bardziej ulepszyć.
Jeśli widzisz migotanie AO lub RTGI, upewnij się, że używasz odpowiedniego ZBuffer w zakładce D3D11 reshade i zablokuj go (zwykle sprawdź ten, używając bieżącej rozdzielczości). ATS czasami z nieznanych powodów przełącza się na inny bufor głębokości, powodując ten problem. Po zablokowaniu odpowiedniego bufora głębokości, możesz już iść. To problem ATS niezwiązany z ReShade ani moim presetem. Możesz także łatwo sprawdzić aktualny zbuffer włączający moduł cieniujący DiplayDepth.
Upewnij się również, że parametr zbuffer upside down ma wartość 1 w globalnych parametrach preprocesora ReShade. Z innych nieznanych powodów, zbuffer w grze jest do góry nogami. Jak to ustawić, jest szczegółowo pokazane w instrukcji PDF dołączonej do mojego pakietu. Przeczytaj go, jeśli nie jesteś przyzwyczajony do ReShade.
Będąc rozwijanym w grze waniliowej przy użyciu domyślnego oświetlenia i palety kolorów, zaleca się wyłączenie wszelkich innych modyfikacji grafiki / pogody, które w jakiś sposób wpływają na oświetlenie i kolory.
Autor:Skynetxp