Santiago de Compostela dodał wersję 6 1.48 ETS2





Santiago de Compostela dodał wersję 6 1.48 ETS2
To już szósta wersja mojej mapy
Dodałem nowy obszar wokół ulic, które przecinają dzielnicę San Lorenzo i umożliwiają szybką komunikację między dzielnicą Vite a starym obszarem z Vidán i La Barcia, na drodze do Noia.
Odbudowałem od podstaw ulicę Concheiros i Rúa de San Pedro, w tym wszystkie istniejące wokół tych ulic place, zaułki i zaułki.
Ulice Rúa da Ensinanza i Rúa da Virxe da Cerca zostały poddane tej samej przebudowie, chociaż w tym przypadku zachowałem poprzednią drogę.
Istniejące obszary przemysłowe przy drodze A Coruna i przy obwodnicy początkowo pozostały obszarami wiejskimi. Teraz te obszary zostały zbudowane i szczegółowo odtworzone.
Naprawiłem złe połączenia drogowe w Porta do Camino i La Salle, zastępując je skrzyżowaniami jak te prawdziwe. To samo zrobiłem z nierzeczywistymi rondami San Roque i Santo Domingo. To zmusiło mnie do przebudowy wszystkich tych obszarów.
Istnieją niezliczone obszary, które przebudowałem, dodając nowe budynki i inne elementy (stary obszar, park przemysłowy, droga A Coruña, obwodnica…).
Zaktualizowałem również definicje miast, w tym informacje o populacji dodane w wersji 1.48.
Brak błędów lub ostrzeżeń w game.log. Całkowicie czysty.
Dobrze zoptymalizowany. Działa płynnie nawet na najmniej wydajnych komputerach.
Poprawione i dostosowane do wersji 1.48. Używałem wielu modeli nowej wersji.
edsor