Santiago De Compostela Dodano wersję 7 1.50 ETS2





Santiago De Compostela Dodano wersję 7 1.50 ETS2
Dzienniki zmian v7
– Zbudowałem nowy odcinek drogi do Noia, konkretnie ten odpowiadający parafii Laraño.
– Ściany drzew zostały usunięte z terenu przy drodze i przesunięte znacznie dalej. Tła te zostały zastąpione elementami stworzonymi do oglądania z bliska, co znacznie poprawiło wygląd mapy.
– Zablokowałem dostęp do ślepych uliczek, zachowując je jako scenę, nadając tym drogom i ich otoczeniu bardziej realistyczny wygląd.
– Przebudowałem otoczenie autostrady prowadzącej do Lugo Avenue, czyniąc bardziej realistycznym otoczenie hotelu San Lázaro, a także krajobraz drzew po jednej stronie i budynki w pobliżu Lugo Avenue.
– Wiele budynków zostało zastąpionych innymi, bliższymi rzeczywistości.
– Odtworzyłem także i zbudowałem od podstaw wiele ulic i alejek prowadzących do głównych dróg. Obszary te nie pozwalają na wjazd ciężarówek, ale znacznie zwiększają immersję i realizm. Zwłaszcza na starym terenie, ale także w innych częściach miasta.
Kompatybilność z 1,50
Brak błędów i ostrzeżeń w game.log. Całkowicie czysty.
Dobrze zoptymalizowany. Działa płynnie nawet na najmniej wydajnych komputerach.
edsor