Skoda MPT v9.0 1.50 ETS2
Skoda MPT v9.0 1.50 ETS2
ZMIANY V.9:
– Naprawiono i w pełni dostosowano do wersji 1.50. Wszystko działa poprawnie.
– Nowy sportowy spojler w kolorze nadwozia jako dodatek.
– Kolor korpusu anteny z teksturowaną płetwą rekina.
– Różne typy rur wydechowych dla opcjonalnych podwójnych wylotów spalin.
– Naprawiono wyświetlacz Head-up w wersji 1.50 i dodano drugi opcjonalny wyświetlacz Head-up.
– Tablet i telefon komórkowy w oddzielnych lokalizacjach. Zarówno dla wersji kontynentalnej, jak i brytyjskiej.
– Dodano prawdziwe dźwięki ostrzegawcze (kompletny system ostrzegania akustycznego). Zmieniono dźwięk niskiego ciśnienia powietrza. Układ innych dźwięków.
CECHY:
W pełni animowany (dodano animacje szyb wewnętrznych i zewnętrznych, dźwigni zmiany biegów, przycisków okien, GPS, pedału przyspieszenia, hamulca i sprzęgła, niskiego ciśnienia powietrza)
Wiele wsporników akcesoriów do kabiny. Szeroka gama obiektów.
Dwa komputery pokładowe, jeden dla wersji standardowej i jeden dla wersji ekskluzywnej. Obydwa komputery posiadają wszystkie funkcje pozwalające na obsługę gry
Cztery różne typy GPS (standard kontynentalny, ekskluzywny kontynentalny, standardowy i ekskluzywny w Wielkiej Brytanii). Zindywidualizowane podejście do tylnej kamery. Nowe ekrany dla obu wersji brytyjskich
Każdy GPS ma różne ekrany, które wiernie odtwarzają GPS prawdziwych, znakomitych skod. Ten sam realizm dotyczy następstwa różnych ekranów.
Wyświetlacz Head-Up jako wyposażenie dodatkowe we wszystkich wersjach. Hologram odtwarza HUD najnowszych prawdziwych wersji skody superb
Kamera cofania połączona z kamerą 360° i przednią kamerą noktowizyjną jako nowe akcesoria (dla wszystkich wersji).
Dwa rodzaje świateł deski rozdzielczej (standardowe i ekskluzywne)
Realistyczne specyfikacje (waga, zużycie, ciśnienie powietrza, napięcie akumulatora…)
Realistyczne logo Skody (kierownica, nadwozie i kołpaki)
Plakietki Skody z tyłu pojazdu
Dodano silniki 2.0 TSI 200 KM i 2.0 TSI 280 KM z własnym dźwiękiem. Silniki w pełni realistyczne pod względem osiągów i zużycia paliwa
Dostosowano wagę przyczepy kempingowej, aby zapobiec jej drżeniu przy dużych prędkościach
Ostrzeżenie o martwym polu na ekranie komputera pokładowego. Po obu stronach. Naprawiono specjalnie dla wersji brytyjskiej. Do tej aranżacji stworzyłem trzeci komputer pokładowy do wersji standardowej UK
Dwa zróżnicowane podwozia: napęd na przednie koła i napęd na wszystkie koła. Każde podwozie z trzema wersjami zbiornika paliwa o pojemności 66, 200 i 400 litrów.
Ulepszona fizyka. Zmiany w definicjach podwozia, silników i zużycia. Stabilność przy dużych prędkościach i na zakrętach. Bardziej realistyczna jazda.
Mniej wyraźne odbicia wewnętrzne na szybach przednich i przednich.
Akcesoria zewnętrzne:
Podwójny wylot spalin (4 rury) i pięć różnych typów rur wydechowych.
Dwa różne typy tylnych spojlerów
Cztery typy anten. Wszystkie odtwarzają prawdziwe anteny Skoda Super
Relingi dachowe aluminiowe
Odznaka taksówki
Dodano tekstury reflektorów dla świateł drogowych
Opcjonalne opony deszczowe
MPTruckers, Edsor