Statystyczne kolorowanie ruchu v1.0 ATS




Statystyczne kolorowanie ruchu v1.0 ATS
Oznacza to, że na każde 100 samochodów pojawiających się w ruchu ulicznym powinieneś zobaczyć:
– 25 białych
– 22 czarne
– 18 szary
– 12 srebrnych
– 9 niebieskich
– 8 czerwonych
– 1 brązowy
– 1 zielony
– 1 pomarańcza
– 1 beżowy
– 1 fioletowy
– 1 żółty
Bez względu na markę i model. Wszystkie różne odcienie też. Kolory, które pojawiają się wielokrotnie, różnią się nieznacznie, więc zobaczysz 12 różnych odcieni srebra, a nie 12 samochodów w tym samym srebrnym kolorze. Jeśli chodzi o najrzadsze kolory, poszłam na kompromis, bo na razie byłam zbyt leniwa, żeby przekroczyć 100 kolorów. Występują nieco częściej niż powinny – 0,1% jest ustawione na 1%. Aby właściwie przedstawić częstotliwość koloru żółtego na poziomie 0,1%, potrzebujesz w pliku sui około 1000 kolorów! 😆 Ale na razie powinno być wystarczająco blisko. Należy pamiętać, że ponieważ ten mod pomija kolory specyficzne dla modelu, niektórzy ludzie mogą uznać go za niedokładny i w ogóle nierealistyczny. Myślę jednak, że warto poznać inne podejście do kolorów ruchu drogowego. Uważam, że dzięki temu gra wygląda ogólnie bardziej realistycznie.
Autor:Travismods