Właściwa różnorodność ruchu 21/03/21 1.40 ATS






Właściwa różnorodność ruchu 21/03/21 1.40 ATS
Rozwiązywanie niezgodności:
-Może trzeba będzie umieścić mod pod pakietami ruchu.
-Umieść pod Brutal Traffic (zachowuje różnorodność ruchu w klasie, jednocześnie pozwalając na gęstość Brutal Traffic).
-Umieść pod zachowaniem ruchu drogowego ATS (zachowuje różnorodność w klasie, jednocześnie umożliwiając gęstość zachowania ruchu).
-Umieść pod modyfikacją natężenia ruchu Meatballs (zachowuje różnorodność w klasie, jednocześnie pozwalając na gęstość modulacji natężenia ruchu).
-Umieść nad realistycznym ruchem (pozwala na pojawienie się zmodyfikowanych pojazdów drogowych, zastępując jego zmiany do spawnów).
-Umieść poniżej rzeczywistego natężenia ruchu (pozwala na gęstość ruchu, zachowując różnorodność klas).
-Umieść nad mapą wyspy, aby modyfikacja zadziałała.
Dodatki zawarte:
-Znacznie zmniejszone częściowe pojawianie się.
-Znacznie zmniejszone pojawianie się policji.
-Znacznie zmniejszone pojawianie się autobusów.
-Pojazdy nie sprzedawane w Stanach Zjednoczonych już się nie pojawiają.
Pojazdy nierealistyczne pojazdy floty już się nie pojawiają (niektóre wozy strażackie, ładowarka CHP 2012 itp.).
– Przestarzałe pojazdy floty nie pojawiają się już (MCI MC-12, NHP Crown Victoria itp.).
-Jak wspomniano wcześniej, każdy współczynnik odradzania się jest oparty na danych empirycznych, przynajmniej nieco dokładnie przedstawiających kulturę samochodową w każdym stanie. Na przykład Kalifornia ma większą przewagę pojazdów elektrycznych, podczas gdy inne stany mają zwiększoną liczbę pickupów.
Obsługiwane mapy:
-Island Map
-Montana Expansion
Błędy:
-Brak różnorodności w stanie Utah i zbyt duża liczba pojazdów zostały w dużej mierze naprawione, ale niektóre problemy nadal pozostają.
Inne notatki:
-Kompatybilny ze wszystkimi modami map, pakietami ruchu i DLC, jednak ruch modów map nie ma wpływu.
-Ponieważ pakiety ruchu nie są zoptymalizowane dla tego moda i może powodować problemy z odradzaniem się ruchu. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku Utah, gdzie współczynniki pojawiania się zostały znacznie zmienione (normalne współczynniki odradzania wahają się w okolicach 0,5-1,00, ale musiałem pomnożyć to przez 100 dla każdego pojazdu), aby zwalczyć środki zakodowane na stałe w grze.
Dziennik zmian 21.03.2021:
-Dodano obsługę rozszerzenia Montana
-Zmodyfikowano częstotliwość pojawiania się niektórych pojazdów (zamiatarka uliczna, Ford Transit, Isuzu NPR, Lincoln Town Car, Ford F-350, Ford F-650, mogły istnieć inne)
-Zmodyfikowano ogólną częstotliwość pojawiania się
Autor:Craigslist: Sales data
Google Maps: Fleet data
Cip: General pointers